בארץ

נועה ארגמני נפגשה עם אמו של בן זוגה החטוף: "משהו ממנו השתחרר"

יומיים אחרי ששוחררה משבי חמאס במצע חילוץ מזהיר ובעודה בבית החולים – נועה ארגמני התחבה ממושכות עם אמו של בן זוגה, אבינתן אור, שעדיין חטוף בעזה ומצבו אינו ידוע
מערכת ice |  1
נועה ארגמני ודיצה אור (צילום מתוך האינסטגרם של הרבנית ימימה מזרחי)
נועה ארגמני, מי שהפכה ל"סמל" השביעי באוקטובר כשנחטפה על אופנוע לעזה, ומי ששוחחרה בשבת האחרונה ב"מבצע ארנון" המזהיר, נפגש אתמול (שני) בבית החולים תל השומר עם דיצה אור, אמו של בן זוגה של נועה, אבינתן אור, שנחטף במקביל אליה ממסיבת הנובה, וגורלו בשבי אינו ידוע.
הרבנית ימימה מזרחי פרסמה את התמונה המרגשת של המפגש בחשבון האינסטגרם שלה. לתמונה צירפה הרבנית את הדברים הבאים: "את התמונה המרגשת הזו שולחת לי אישה מופלאה, דיצה אור, אמא של אבינתן החטוף. היא פוגשת סוף סוף את נעה ארגמני, חברתו של אבינתן שנחטף לצידה ולא מפסיק, גם תוך כדי דחיפות גסות, לעודד אותה".
ומוסיפה הרבנית: "מיום השחרור של נעה, תלמידות לא מפסיקות לשאול אותי: "ואיך דיצה?" ובכן, דיצה, היא... אור. מה לא אמרנו על עצמנו בשנה האחרונה: חברה מפולגת, לא מצליחים להתאחד, מתאחדים רק סביב צער או אסון... אז זהו, שלא. הנה אישה ששמחה שמחה שלימה, כן, שמחה שלימה ואמיתית, בשמחתה של שבויה ששוחררה. דיצה מרגישה שמשהו ממנה יצא לחופשי, שמשהו ממנו, מאבינתן, השתחרר גם הוא השבוע. איזה עם טוב יש לנו. איזה אימהות של אור", סיכמה הרבנית ימימה מזרחי.
 
כזכור, במהלך מבצע החילוץ המדהים נפצע באורח אנוש לוחם הימ"מ ארנון זמורה שמאוחר יותר מת מפצעיו. הרמטכ"ל החליט לשנות את שם המבצע ולקרוא אותו על שמו, "מבצע ארנון".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מרגש עד דמעות
    עם ישראל חי 06/2024/11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    עם ישראל ממשיך להתפלל להחזרת כל החטופים שלנו שקבורים חיים מתחת לאדמה ע"י המוסלמים הטרוריסטים ימ"ש ושם זכרם, בע"ה בקרוב מאוד. תהיו חזקים ולא תאבדו תקווה. עם ישראל חי!
    סגור