בארץ

מטרה חשודה חצתה משטח לבנון: אזעקות הופעלו בעכו וקריית ביאליק

"מטרה אווירית חשודה" חצתה בשעות הבוקר המוקדמות מלבנון לשטח ישראל. בעקבות כך, שוגרו מיירטים לעברה והתרעה הופעלה בעכו וקריית ביאליק, בשל החשש לנפילת שברי יירוט
מערכת ice | 
כיפת ברזל (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
ההסלמה הבטחונית בגבול הצפון גוברת מדי יום, וכך גם עוצמת התקיפות של ארגון הטרור חיזבאללה. אנו עדים בימים האחרונים לטחים כבדים ונרחבים מאד, פגיעות של כלי טיס בנקודות בהן נמצאים חיילים, כפי שראינו בחורפיש, באירוע הקשה בו נהרג סמ"ר (מיל') רפאל קאודרס ז"ל.
היום (שני), בשעות הבוקר המוקדמות, פרסם דובר צה"ל תת אלוף דניאל הגרי, כי בעקבות "מטרה אווירית חשודה" שחצתה משטחה של מדינת לבנון לשטח ישראל, שוגרו מיירטים לעברה.
בעקבות השיגור של המיירטים והחשש מנפילות חלקים של המיירטים ושברים מסוכנים, הופעלו התרעות במרחבים עכו וקריית ביאליק. בהודעתו של דובר צה"ל נמסר כי האירוע הגיע לסיומו ולפי שעה, לא ידוע על נפגעים כתוצאה מהאירוע.
גם אירוע זה מעיד על כוונותיו של ארגון הטרור חיזבאללה, המעוניין לגרום לפגיעות משמעותיות בעומק ישראל, ולא רק ביישובי הגבול הצפוני וגם ברצונו לבחון את מערכות ההגנה הישראליות, ולחפש בהן נקודות תורפה. 
המצב בצפון עלול להחמיר בימים הקרובים, אם בחיזבאללה יפרשו את פרישתו של גנץ מממשלת האחדות, כפי שהצהיר אמש, כרגע של מחלוקת גדולה בישראל ואולי רגע של חולשה, אותו ינצלו מחבלי חיזבאללה במטרה לפגוע בישראל עוד יותר.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה