בארץ

רביב דרוקר עונה למירי רגב: "מסמכים של העדפה פוליטית חד משמעית"

בעקבות התחקיר של רביב דרוקר "הסודות של מירי רגב", דרוקר מחדד ועונה לתגובתה של השרה שמכחישה כל קשר למסמכי הרמזור: "רגב עשתה הכל בשבועות האחרונים כדי לפגוע ביוסף, ראש המטה לשעבר והוא אפילו היום עומד מאחורי כל מילה שאמר בתחקיר"

מערכת ice | 
מירי רגב, רביב דרוקר (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
היום (שני), רביב דרוקר ענה ברשת 13 לטענותיה של השרה מירי רגב, שטוענת שמסמכי הרמזור שהציג בתחקיר "הסודות של מירי רגב", הם שקריים. עוד טענה רגב כי היא אוהבת את ראש המטה שלה לשעבר שחשף את כל ההתכתבויות ואף האשימה אותו באותה נשימה שהוא זה שיצר אותם.
המנחה אודי סגל פתח את הנושא: "אתמול התראיינה מירי רגב בפעם הראשונה על תחקיר 'המקור', אנחנו רוצים להשמיע כמה מהטענות שלה. רביב הטענה הכללית של רגב אתמול הייתה שמסמך הרמזור שאתה חשפת בתחקיר, בכלל לא משקף מסמך של העדפה פוליטית".
דרוקר אמר: "נכון, אז צריך לומר שקודם כל במכתב ההתרעה ששלחה לנו מעורך דין היא טענה שאין בכלל מסמך כזה ואולי ראש המטה המקצועי שאנחנו ראיינו הוא זה שיצר אותו. אחרי שהראנו את כתב ידה על אחד המסמכים, היא טענה אתמול שזה בכלל מסמך כמו שאמרת 'שלא משקף העדפה פוליטית' ובכן אנחנו בדקנו עשרות רשויות שמופיעות ב'רמזור' לפי צבעיהן, שמענו מה יונתן מתאר וקראנו מה רגב כותבת ליועציה בהתכתבויות, אלו מסמכים של העדפה פוליטית חד משמעית".
עוד המשיך דרוקר: "בהקשר הזה אודי, אני רוצה לספר לך משהו מדהים מהיום, אנחנו חשפנו בתחקיר שרגב סרבה לחתום על הסכם מיטיב של מיליארד שקלים עם העיר בית שמש, או אפילו לפגוש את ראש העיר עליזה בלוך. היום, אחרי שהשתנתה זהות ראש העיר ואנשי הליכוד עכשיו תומכים בו, רגב הגיעה לבית שמש ומוכנה לחתום על ההסכם. רגב אגב אתמול בראיון ציינה שבאחד ממסמכי הרמזור היא רואה שכפר כנא נמצא כעיר ירוקה, מועדפת והיא אומרת 'אין שם אפילו קלפי לליכוד'. כמו שהסברנו בתחקיר, היו כמה מסמכי רמזור, בראשון אכן כפר כנא בירוקים, אולי כי יש שם כמה פעילי ליכוד וחברי מרכז שבקשר איתה, שניים אפילו מציעים לעשות עבורה כנס, זה מגיע בסוף עבודת המטה עם הרמזור הסופי, כפר כנא נבעטת לגמרי החוצה".
עוד טענה מירי רגב, כי כוכב התחקיר, יונתן יוסף, הוא זה שהכין את מסמכי הרמזור. דרוקר הגיב גם לזה: "יונתן יוסף ראש המטה המקצועי, היא אמרה אתמול שהיא אוהבת את ראש המטה המקצועי שלה לשעבר ושאנחנו ניצלנו אותו. קשה להסביר פה בלי להיכנס לצנעת הפרט כמה האמת הפוכה לחלוטין. רגב עשתה הכל בשבועות האחרונים כדי לפגוע ביוסף והוא אפילו היום עומד מאחורי כל מילה שאמר בתחקיר".
 
"רגב הציגה התכתבות של אנשיה נגד קיבוץ בארי, היא לא הכחישה שכל ההתכתבויות שאנחנו הצגנו נגד הקיבוצניקים ה'צבועים', אבל היא טענה שההתכתבות האחרונה של יועץ התקשורת שלה שאומר: 'אני אומר מזמן צריך להביא לשרה גמל וכאפייה ולערוף ראשים, הפוליטקלי קורקט מת', לא נאמרה בהקשר של קיבוץ בארי" אמר דרוקר והמשיך: "אלא בהקשר של אולפן חדשות 12. ההתכתבות שלה באה כמה דקות אחרי ההטחה של תושבי בארי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה