בארץ

"אני אגיע לביתך ואהרוג אותך, רק תמתין" - מי מאיים על ארגון זק"א?

הדובר של ארגון זק"א, ישראל חסיד, הגיש תלונה למשטרה בשל הודעות מאיימות שהארגון קיבל לחשבון הוואטסאפ. "אנחנו לא יודעים מי האיש שמאיים על מתנדבי הארגון, שמשטרת ישראל תמצה איתם את הדין", כתב
מערכת ice |  1
הודעות זדוניות בוואטסאפ (צילום shutterstock)
הבוקר (שישי), דובר ארגון זק"א ישראל חסיד הגיש תלונה בשל הודעות איום שנשלחו דרך אפליקציית הוואטסאפ לארגון זק"א, ובהן נכתב: "אגיע לביתך, אהרוג אותך. אני רציני, רק תמתין". עדיין לא ברור מי עומד מאחורי ההודעות, אשר לפחות חלקן נכתבו באנגלית.
הודעה נוספת אשר נשלחה לארגון על ידי המאיימים היא תמונה של הרחוב בו נמצאים משרדי הארגון בבני ברק. בתגובה, הדובר חסיד אמר: "מאז השבעה באוקטובר, מתנדבי ארגון זק"א פועלים בעצימות גבוהה במחנה שורה, בקיבוצי העוטף, במכון לרפואה משפטית ובזירות שספגו אבדות במתקפה הרצחנית בשבת השחורה". עוד הוא הוסיף: "המשימות המוטלות על מתנדבי הארגון הן כואבות ולא פעם קשות מנשוא. אנחנו לא יודעים מי האיש שמאיים על מתנדבי הארגון שרק עוסקים בעשיית חסד. נקווה שמשטרת ישראל תמצה איתם את הדין״.
אמנם נכון לעכשיו לא נמצא כל קשר לגורמים איראניים, אך נזכיר כי לאחר התרסקותו הפתאומית של ראיסי הארגון פרסם כמה ציוצים הומוריסטיים בנוגע למותו, וכתבו: "נשמח לבצע את המשימה, אנחנו בדרך".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ערבים (ל"ת)
    חוסך חקירה 05/2024/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור