בארץ

שלמה ארצי בהישג ענק: זה התואר המכובד שהוענק לזמר האהוב

אוניברסיטת תל אביב העניקה ד"ר של כבוד לזמר שלמה ארצי, בשל "תרומתו יוצאת הדופן למוזיקה ולתרבות הישראלית", וכן בזכות פעילות ההתנדבות הענפה שלו במהלך השנים האחרונות ומאז ה-7 באוקטובר בפרט
מערכת ice | 
שלמה ארצי (ארכיון) (צילום יוסי זליגר/פלאש 90)
אתמול (חמישי), אוניברסיטת תל אביב העניקה לזמר שלמה ארצי (אשר לאחרונה הודיע כי הוא בוחן לפתוח הופעה בפארק הירקון) תואר ד"ר של כבוד, בשל "תרומתו יוצאת הדופן למוזיקה ולתרבות הישראלית". את התואר העניק לו נשיא האוניברסיטה, פרופ' אריאל פורת והרקטור פרופ' מרק שטייף. "שיריו של ארצי הם פסקול התבגרותה ועיצובה של החברה הישראלית. באמצעות המוזיקה שלו הוא תפס את מהות החברה הישראלית", נאמר על ידי הועדה האחראית על חלוקת התואר.
כמו כן, בוועדה הוסיפו כי שלמה ארצי "נמנה על העילית שבתרבות הישראלית והוא משתמש לאורך השנים בכישרונו הייחודי לשרטט את קווי המתאר של הישראליות באמצעות שירים ופזמונים". עוד הוסיפו כי הפעילות החברתית של ארצי "מראה עד כמה הוא מיוחד, ואין ספק שהוא מייצג את המיטב שבחברה הישראלית". עוד צוין כי הזמר תרם במהלך השנים לפריפריה, בין אם באמצעות עבודות התנדבות במתנ"סים ובין אם באמצעות ההופעות הרבות שלו לאורך השנים, במיוחד לאחר ה-7 באוקטובר.
לאחר שקיבל את התואר, אבי סינגולדה עלה לבמה והחל לשיר את שירו המפורסם "מלך העולם", והצליח להרגיש את ארצי ואת הקהל שנכח באולם.

שלמה ארצי במעמד המרגש (קרדיט: ישראל הדרי)
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה