בארץ

"ישראל בהווה ובעתיד": קונגרס "מכבי תנועה עולמית" 2024 יצא לדרך

במושב הפתיחה של קונגרס "מכבי תנועה עולמית" 2024 התקיים פאנל בנושא "ישראל בהווה ובעתיד" בהשתתפות : אמיר פלד, יאיר המבורגר, מני יצחקי, אופיר פינס, ומהרטה רון- ברוך בהנחיה של אמיר גיסין
מערכת ice | 
הפאנל לפני הקונגרס (צילום יחצ)
במושב הפתיחה של קונגרס "מכבי תנועה עולמית" 2024 שמתקיים בכפר מכביה בנוכחות כ-200 נציגי התנועה מ-35 מדינות ברחבי העולם – נערך במושב הפתיחה פאנל בנושא "ישראל בהווה ובעתיד בהשתתפות: יאיר המבורגר יו"ר כבוד של התנועה, אמיר פלד יו"ר התנועה, ניצב בדימוס מני יצחקי, אופיר פינס יו"ר מכבי ישראל, ומהרטה רון- ברוך בהנחיה של אמיר גיסין.
בפאנל דנו בהשלכות המלחמה על החברה הישראלית, החשיבות להחזרתם של החטופים באופן מיידי, מצב הכלכלה הישראלית לפני המלחמה בזמן המלחמה ואחרי המלחמה, הטראומה שעברה החברה הישראלית מ-7 לאוקטובר מה הצעדים המדינים שישראל צריכה לעשות בתקופה זו, מה עלות המלחמה (כ-450 מיליארד שקל) וכיצד לבנות חברה ישראלית מתוקנת ועוד.
אמיר פלד יו"ר מכבי תנועה עולמית ציין בפאנאל: "קיימנו את המכביה הקודמת למרות הקורונה ונקיים את המכביה הבאה 2025".
כזכור, לפני כ-3 חודשים, לילך בר דוד מונתה לתפקיד סמנכ"לית שיווק ותקשורת שיווקית של מכבי תנועה עולמית. בר דוד מאחדת את פעילות השיווק של העמותה, מוזיאון הספורט היהודי ותקים ותנהל את אגף השיווק שיכלול את כל הפעילות השיווק והתקשורת השיווקית, לקידום המכביה ה-22 בישראל ובעולם.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה