בארץ

עדות מצמררת ממעון הזוועות בקריית גת: "זרקה אותה, דפקה לה את הראש"

הבוקר נחשף כי על פי החשד, תקפו שתי גננות בנות 23 ו-34, פעוטות ב-589 מקרים נפרדים במעון תינוקות בקריית גת. האם שצפתה במשטרה ב-22 סרטוני הזוועות, תיארה איך כל פעם אותן גננות תירצו את הפצעים שגילתה על ביתה: "אמרו לי שאחד הילדים עשה לה את זה והאמנתי"

מערכת ice |  1
גן ילדים (צילום פלאש 90/ יוסי זליגר)
הבוקר (שני), משטרת ישראל הודיעה כי חשפה 589 מקרים של התעללות פיזית בפעוטות במעון תינוקות בקריית גת. על פי ווינט, הצהרת תובע לקראת כתב אישום תוגש נגד שתי גננות, תושבות העיר, בנות 23 ו-34, שנעצרו: "עם סיום גיבוש התשתית הראייתית על ידי החוקרים, הועברו חומרי החקירה לידי הפרקליטות ובמסגרת דיון נוסף שיתקיים היום בהארכת מעצרן של החשודות בבית משפט השלום באשקלון, תוגש נגדן הצהרת התובע בדבר הכוונה להגיש נגדן כתב אישום בימים הקרובים, לצד בקשה להמשך מעצרן עד תום ההליכים".
כאמור, א', אחת האימהות שהוזמנה לצפות ב-22 סרטונים מהמעון, תיארה את הזוועות שראתה: "הבת שלי מרגישה נורא, כל היום בכי ואלימות, היא לא הייתה כזו. אמרו לי שאחד הילדים עשה לה את זה ואני האמנתי, זה פשוט מזעזע".
עוד תיארה א' את האלימות של אחת הגננות: "היא זרקה אותה על הכיסא ועל השולחן, רואים איך היא משכה לה בשיער, שופכת עליה מים כשהיא נרדמת, היא דפקה לה את הראש בעגלת אוכל מברזל ופעם נוספת רואים אותה גוררת אותה להחתלה. כל פעם שהייתי מבררת מאיפה הסימנים, תמיד אותם תירוצים".
 
כמו כן, עוד נמסר מהמשטרה על המשך הפעולה כנגד שתי הגננות: "עם סיום גיבוש התשתית הראייתית על ידי החוקרים, הועברו חומרי החקירה לידי הפרקליטות. כתב אישום נגדן צפוי בימים הקרובים".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    צריכות להיות מאחורי סורג ובריח (ל"ת)
    דליה 05/2024/27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור