בארץ

אבל בשלטון המקומי: ראש המועצה המיתולוגי הלך לעולמו בגיל 93

ראש מועצת שער הנגב לשעבר ואחד ממייסדי קיבוץ ברור חייל, צבי חזן ז"ל, שכיהן בתפקיד כ-14 שנה ואף דאג להקמת המכללה הראשונה בדרום, מכללת ספיר, הלך לעולמו בגיל 93
מערכת ice | 
מכללת ספיר (צילום יחצ)
אבל נפל אתמול (ראשון) על השלטון המקומי בישראל, אחרי שראש מועצת שער הנגב לשעבר, צבי חזן, הלך לעולמו בגיל 93. חזן כיהן כראש המועצה במשך 14 שנה - בין השנים 1974 ל-1988.
חזן היה דמות מרכזית מאוד בפיתוח של הנגב, דאג להקמת המכללה הראשונה בדרום, מכללת ספיר,  ואף היה דמות מרכזית בחיזוק יחסי החוץ של מדינת ישראל מול ברזיל, שכן הוא נולד בברזיל ועלה לארץ בשנת 1957 כשהוא בן 15. חזן אף היה סופר במקצועו, וכתב ספר בשם "נתיבים וגעגועים", בו תיאר את חייו וחיי קיבוץ ברור חייל בו התגורר.
במועצה האזורית שער הנגב הוציאו הודעת אבל בה נכתב כי "חברי מליאת המועצה, הנהלת המועצה וכל קהילת שער הנגב משתתפת בצערה של קהילת ברור חייל, משפחת חזן וכל חבריו ואהוביו של צחי חזן ז"ל, ממייסדי קיבוץ ברור חייל שכיהן כראש המועצה האזורית שער הנגב בין השנים 1974 ועד 1988". הלווייתו של חזן ז"ל נערכה אתמול בשעה 17:30 בבית העלמין של קיבוץ ברור חייל.
גם במכללת ספיר נפרדו מחזן ז"ל, שהיה כאמור אחד ממייסדי המכללה: "המכללה האקדמית ספיר משתתפת בצער המשפחה עם פטירתו של צבי חזן ז"ל, ממייסדי המכללה, חבר ושותף לדרך. ליבנו עם המשפחה וקהילת קיבוץ ברור חיל".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה