בארץ

דרמה ברכבת ישראל: מי איבד מעטפה עם 22,000 שקל?

עובדי רכבת ישראל איתרו והשיבו מעטפה עם סכום של 22 אלף שקלים. בצהרי יום חמישי, הגיע הנוסע אל מחלקת אבדות ומציאות של רכבת ישראל שנמצאת בתחנת תל אביב סבידור מרכז, ולאחר שנתן סימנים מזהים, קיבל את המעטפה יחד עם סכום הכסף הנכבד
מערכת ice | 
רכבת ישראל (צילום פלאש 90/ יוסי אלוני)
ביום רביעי בחצות הלילה, הגיע נוסע אל תחנת הרכבת ת"א סבידור מרכז בטענה ששכח מעטפה ברכבת עם סכום של לא פחות מ-22 אלף שקלים. אלעד טרבלסי, מנהל התחנה, הבין שמדובר ברכבת שסיימה זה עתה את נסיעתה וצוותה נמצא בהכנות לקראת נסיעה חדשה. אלעד הסב את תשומת לבו של פקח הרכבת ברוך הוס, שבדיוק החל בבדיקת והפעלת הרכבת לפני הגעת הנוסעים.
ברוך החל מיד בסריקת הרכבת לאורכה ולרוחבה עד שאיתר את האבדה היקרה. "עשיתי סיבוב בכל הרכבת עד שלבסוף מצאתי את המעטפה ומיד העברתי אותה למנהל התחנה בסבידור שהודיע בבוקר לנוסע שאבדתו נמצאה. זו הרגשה טובה לדעת שמישהו צריך עזרה ושאני יכול לסייע לו, ממש שמחתי לפתוח לו את הבוקר בבשורה טובה". 

בצהרי יום חמישי, הגיע הנוסע אל מחלקת אבדות ומציאות של רכבת ישראל שנמצאת בתחנת תל אביב סבידור מרכז, ולאחר שנתן סימנים מזהים, קיבל את המעטפה יחד עם סכום הכסף הנכבד.

באדיבות: רכבת יישראל
ברכבת ישראל מזכירים שהם מפעילים מחלקת אבדות בפריסה ארצית לטובת שדרוג השירות הניתן לנוסעים, ובמקרה של איבוד חפץ מומלץ ליצור קשר עם מוקד שירות הלקוחות של הרכבת שזמין בטלפון *5770 שלוחה מספר 3, או לפתוח פנייה דיגיטלית באתר. במידה והחפץ שאבד נמצא באחת ממחלקות האבדות ומציאות של הרכבת, שנמצאות בתחנת מרכזית המפרץ ובתל אביב סבידור מרכז, הנוסע יוזמן לאסוף את האבדה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה