בארץ

אבל בעולם התקשורת: "יום עצוב, אחת ההלוויות הגדולות ביותר"

נירית סוקול מסיקה, שעסקה רבות לטובת תושבי הוד השרון ואף ניהלה בלוג בנוגע לעיר, הלכה לעולמה לאחר מאבק במחלה קשה. קרוביה העידו כי היא הייתה אדם יקר ועסקה בעיקר בנתינה. "קשה לי לדבר על נירית בזמן עבר, איבדתי חברת נפש", אמרה חברתה שניהלה איתה פורום תושבים
מערכת ice |  1
עיתונים-אילוסטרציה (צילום vecteezy)
נירית סוקול מסיקה, אחת הדמויות המוכרות ביותר בהוד השרון בזכות הפעילות החברתית הענפה שהובילה, הלכה לעולמה לאחר מאבק ממושך במחלה קשה. סוקול ניהלה את "פורום התושבים של הוד השרון" ועבדה במחלקת התרבות בעיריית הוד השרון. הותירה אחריה בעל ו-2 בנים. הלוויתה התקיימה מוקדם יותר היום (ראשון).
באתר "מיינט הוד השרון" ספדו לה באופן אישי, וכתבו: "ובנימה אישית: נירית סוקול ז"ל הייתה נמצאת בקשר מתמיד עם כתבי האתר ועורכיו בניסיונותיה הרבים מספור לספר על אירועים חיוביים ופעילות קהילתית והתנדבותית של אנשים יקרים בהוד השרון: "אני לא רוצה שתפרסמו את שמי, תפרסמו את האנשים שעושים טוב להוד השרון", היה המשפט ששגור על פיה תמיד".
מקורבים רבים בעיר משתפים כי היא עסקה בנתינה למען הקהילה ותושביה. בנוסף, כחלק מעשייתה כתבה בבלוג שפורסם ב"הוד השרון ניוז". כפי שפורסם באתר בו כתבה, עורכת הדין קרן הרפז רז ושתפתה לניהול הפורום מסרה: "קשה לי לדבר על נירית בזמן עבר, באופן אישי איבדתי חברת נפש ושותפה לפורום הוד השרון. איבדתי חברה אמיצה וחזקה, אני כואבת ועצובה".
המשנה לראש העיר לשעבר, כנרת אלישע כהן אמר: "יום עצוב לעיר שאיבדה את אחת הנשמות הטובות ביותר. נכרתי את נירית כפעילה חברתית ואישה שכל רצונה הוא לעזור לזולת. אני משתתפת בצער המשפחה". עוד אמרו מכריה: "אבדה גדולה זו הולכת להיות אחת ההלוויות הגדולות ביותר שידעה הוד השרון".
במהלך ההלוויה הוקרא מכתב שכתבה סוקול מסיקה לאחר שחששה כי אלו ימיה האחרונים, ובו היא כתבה: "אל תהיו עצובים, אני הולכת לנוח עכשיו. אני רוצה להודות לכל מי שהיה חלק מחיי".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    עצוב כל כך
    ** 05/2024/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עצוב כל כך. אישה מדהימה
    סגור