בארץ

המו"מ נכשל: למרות הניסיונות, סאנפלאואר ולהב אנרגיה ירוקה לא ימוזגו

למרות הניסיונות למיזוג בין החברות סאנפלאואר לחברת להב אנרגיה ירוקה, נראה כי המגעים לא נשאו פרי והראשונה הודיעה על סיום המשא ומתן. על פי הדיווח, הסיבה לכך היא חוסר הסכמות בין הצדדים על שווי החברות
מערכת ice | 
סאנפלאואר ולהב אנרגיה ירוקה (צילום vecteezy, freepik)
חברת סאנפלאואר, הפועלת בתחום האנרגיה הירוקה מטעם קרן ההשקעות קיסטון, הודיעה על סיום המשא ומתן עם חברת להב ארגיה ירוקה בנוגע למיזוג בין החברות. ההודעה הזו מגיעה לאחר תקופה ארוכה של מגעים בין הצדדים, כאשר על פי כלכליסט הסיבה לפיצוץ היא חוסר הסכמה על שווי החברות.
על פי המתווה שהוצע, סאנפלאואר הייתה אמורה לרכוש את מניות להב אנרגיה ירוקה לפי שווי שיוסכם לשתי החברות, על ידי מעריך שווי בלתי תלוי, תמורת הקצאת מניות ללהב אל אר בסאנפלאואר. כוונתם הייתה לייצר חברה ממוזגת ציבורית גדולה שתתפתח בתחום האנרגיה הירוקה המתחדשת בישראל, פורטוגל, הונגריה, גרמניה פולין, ארה"ב ועוד, ובתחומי הקיימות, תשתית פסולת והטמנתה. על בסיס התשתית הקיימת בחברות, בפרויקטים הקיימים ובפרויקטים שבבחינה. 
נזכיר כי חברת להב עידכנה על מו"מ מול בנק מקומי למימון תכנון, הקמה ותפעול צבר של 13 פרויקטים פוטו וולטאים בהספק של כ- 99 מגה וואט, בדו שימוש, בתוספת אגירה (במסגרת שיתוף הפעולה בין להב אנרגיה ירוקה לבין פריים אנרג'י הציבורית).
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה