בארץ

אירוע יום העצמאות בפתח תקווה בוטל: צעיר נדקר ואלפים נעקצו

מסיבת יום העצמאות הפרטית בפתח תקווה בוטלה ברגע האחרון, זאת לאחר שהתברר שלא היה אישור לאירוע. לאירוע נרשמו מעל 2,000 משתתפים ששילמו 200 שקלים, מה שהוביל לקטטה במקום עם צעיר שנדקר ונזקק לטיפול רפואי

מערכת ice |  4
יום העצמאות (צילום shutterstock)
על פי העיתונאי דניאל עמרם, אמש (שני), היה אמור להתרחש בעיר פתח תקווה אירוע המוני לכבוד ערב יום העצמאות. לאותה מסיבה, נרשמו מעל 2,000 משתתפים ששילמו מראש, תשלום של 200 שקל, רוב המוזמנים ששילמו מראש היו קטינים.
בסרטון שצורף, נראים מאות קטינים מבולבלים ומאוכזבים לגלות שאותו אירוע שחיכו לו ושילמו עבורו כסף רב, בוטל, לאחר שהתברר שלא היו אישורים לאותה מסיבה. כמו כן, מעל 2,000 משתתפים מכל הארץ הגיעו לאותו מקום שהתברר שיש לו קיבלת רק ל-100 אנשים.
לאחר שגילו שאותה מסיבה לא תתקיים, אירוע אלים התפתח בקרבת המקום, בתחנת הדלקת הסמוכה. באותה תקרית אלימה, קטין נדקר ונזקק לטיפול רפואי. כשמאות נשארו במקום מאוכזבים ומתוסכלים.
כאמור, בסרטון הכאוטי נראים מאות בני נוער עורכים מסיבה מאולתרת משל עצמם בקרבת המקום, בתחנת הדלק הסמוכה. בני הנוער נראו ללא השגחה, מעוצבנים מאותה הרגשה ש"עקצו" אותם. אותם קטינים נראו צורחים, כמו כן שמו מוזיקה והפריעו לתנועת המכוניות במקום, מה שהצריך התערבות המהמשטרה.
 

בנוסף, עמרם פרסם כי על פי החשד, אחד ממארגני המסיבה המזויפת היה אדם בשם "אלייה ימין", שלכאורה לקח מלפחות 2,000 בני נוער 200 שקל לכרטיס כניסה. כזכור, אלפי בני נוער חסכו והגיעו מכל הארץ למסיבת עצמאות, שהתברר כלא אמינה וללא אישורים.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    מסיבה
    אפי 05/2024/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מעניין אין פיקוח של העירייה והמשטרה, מי אחראי על פרסום המסיבה
    סגור
  • 2.
    וייסמן
    טל 05/2024/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היה עדיף לקיים חגיגות עצמאות. הנוער צריך את זה. להוציא את התסכול של כל התקופה הזו באיזו שהיא תקווה.
    סגור
  • 1.
    נפולת של נערים, לא לתפארת מדינת ישראל (ל"ת)
    איכס 05/2024/15
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • הם לא אשמים (ל"ת)
    לזר 05/2024/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור