בארץ

עופר כסיף נגד בן גביר: זו הקובלנה שהגיש לוועדת האתיקה

הפוליטיקאי עופר כסיף הגיש קובלנה לועדת האתיקה נגד השר איתמר בן גביר, לאחר שכינה אותו במליאת הכנסת "מחבל" ו"תומך טרור". בן גביר לא נשאר חייב: "אמשיך לומר שהוא מחבל"

מערכת ice | 
עופר כסיף (צילום פלאש 90)
חבר הכנסת מטעם מפלגת חד''ש בסיעת הרשימה המשותפת, עופר כסיף, הגיש קובלנה לועדת האתיקה של הכנסת נגד השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר. המעשה הגיע לאחר שבן גביר כינה את כסיף במליאת הכנסת "מחבל" ו"תומך טרור".
על פי אתר ערוץ 7, בקובלנה טען הפוליטיקאי: "הוא השתמש בשפה מסיתה ושקרית כנגד חבר הכנסת כסיף וכינה אותו בין היתר בהתבטאויות אסורות ומסיתות. העובדה כי שר בממשלה ועוד מי שאמון על רשויות אכיפת החוק, מנצל את מליאת הכנסת לצורך הסתה אסורה ופוגענית הינה חמורה שבעתיים".
השר בן גביר מצידו לא נשאר חייב והגיב: "קובלנה זו לא הייתה צריכה לבוא לעולם, היות שהיא הוגשה בחוסר ניקיון כפיים כה מובהק. ממש באותו הדיון במליאה, הכפיש הקובל והכריז שהוא 'טרוריסט שדם של הנופלים על הידיים שלו, כמו גם דם של תושבי הנגב'. כינה את יו''ר המליאה 'בריון ואלים' מספר פעמים, ובשל כך הוצא מהמליאה. חבר כנסת לא יכול לצעוק ולהכפיש ואז מהר להגיש קובלנה כי השיבו לו. על כן קובלנה זו חייבת להידחות על הסף".
 
עוד השיב בן גביר: "למותר לציין כי רוב חברי ועדת האתיקה, הצביעו במליאה בעד הדחתו של חבר הכנסת כסיף ולא בכדי". כאמור, השר לביטחון לאומי הוסיף כי אינו חוזר בו מדבריו ואף ימשיך לאומרם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה