בארץ

לוגיסטיקר זכתה במכרז לאחסון כמיליון ערכות מגן ומסכות אב"כ

חברת לוגיסטיקר זכתה במכרז של משרד הביטחון לאחסנה של כמיליון ערכות מגן ומסיכות אב"כ עבור פיקוד העורף בתנאים מיטביים לעתות חירום. המכרז נחתם לתקופה של 3 שנים, עם אופציה ל-3 שנים נוספות, והוא עתיד לייצר לחברה פעילות בהיקף של כ-10 מיליון שקל

מערכת ice | 
מלחמת חרבות ברזל (צילום דובר צהל)
חברת לוגיסטיקר, מקבוצת ממן, המובילה בפתרונות לוגיסטיקה במיקור חוץ, הכריזה היום (חמישי) כי זכתה במכרז של משרד הביטחון לאחסנה של כמיליון ערכות מגן ומסיכות אב"כ למבוגרים ולילדים עבור פיקוד העורף בתנאים מיטביים לעתות חירום. 
על פי חברת לוגיסטיקר, המכרז נחתם לתקופה של 3 שנים, עם אופציה לעד 3 שנים נוספות, והוא עתיד לייצר לחברה פעילות בהיקף של כ-10 מיליון שקל. בעקבות כך, במהלך החודש הקרוב אותה חברה צפויה לאחסן במחסניה הממוקמים בלוד ובבית שמש, כמיליון יחידות של ערכות מגן, מסיכות אב"כ וברדסים שקיבלו את האישורים הנדרשים לגבי תקינותן.
השירותים הלוגיסטיים שתספק החברה למשרד הביטחון כוללים אחריות מלאה מקצה לקצה של מלאי ערכות המגן ומסכות האב"כ בתנאים, התואמים את דרישת משרד הביטחון, לרבות שינוע הערכות לנקודות הקצה על פי דרישת פיקוד העורף.
זאב מנצור, מנכ״ל לוגיסטיקר, בירך על הישג החברה: ״המכרז של משרד הביטחון נחשב למכרז אסטרטגי בענף והוא זכה לעניין רב בקרב כל חברות הלוגיסטיקה, שהשקיעו משאבים רבים על מנת לעמוד בתנאים שהציבה ועדת המכרזים. אני שמח על הבחירה בחברת לוגיסטיקר שהינו המשך ישיר לזכייה במכרזים של נתג"ז, משטרת ישראל ו MFO (הכח הרב לאומי)".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה