בארץ

טרגדיה בנתניה: בת ה-14 נפטרה בטרם עת מאירוע מוחי

למרבה הצער, למרות ניסיונות ההחייאה הנואשים של צוות מד"א, עדן ברנס תלמידת התיכון ובתה של דמות מוכרת בעיר, עברה אירוע מוחי חמור שממנו לא החלימה. "לאחר מספר שעות נקבע מותה בבית החולים," הוסיפה בת משפחתה
מערכת ice |  2
בית קברות (צילום shutterstock)
נתניה באבל כשהעיר מתמודדת עם טרגדיה כואבת ומצמררת. עדן ברנס, תלמידה צעירה ומלאת חיים בבית הספר ש"י עגנון, הלכה לעולמה בגיל צעיר של 14 בלבד, לאחר שעברה אירוע מוחי פתאומי בשעות הבוקר המוקדמות.
עדן ז"ל, בתה של ענבל ברנס, דמות מוכרת ואהובה בנתניה, בעלת קליניקה לטיפוח ויופי בעיר - הותירה אחריה משפחה שרויה בצער עמוק וקהילה שכולה. חברתה הטובה ובת דודתה, לינוי חדד, שיתפה בכאב את הפרטים הטראגיים של אותו בוקר גורלי. "עדן קמה בבוקר וקראה לאמא שלה משום שהיא לא חשה בטוב. לאחר מכן היא התעלפה, אמא שלה הזעיקה את מד"א שבמקביל לבה של עדן נדם".
 
למרבה הצער, למרות ניסיונות ההחייאה הנואשים של צוות מד"א, עדן ז"ל עברה אירוע מוחי חמור שממנו לא החלימה. "לאחר מספר שעות נקבע מותה בבית החולים," הוסיפה חדד בקול חנוק. בהמשך, לינוי שיתפה פוסט קורע לב לזכרה של עדן: "המלאך הכי יפה בגן עדן. עדן שלי. יהי זכרך ברוך. אני כל כך מתגעגעת אלייך אהובה שלי. זה לא מתעכל אני לא יכולה לתאר את הכאב במילים כמה שכואב לי ולכולם ללא יוצא מן הכלל."
דבריה המרגשים ממחישים את עוצמת האובדן והצער שחווים משפחתה, חבריה ובני נתניה כולם על לכתה המוקדמת של ברנס. הלוויתה של עדן ז"ל התקיימה אמש בבית העלמין בשיכון ותיקים בנתניה, בנוכחות קרובים, חברים ואנשי קהילה רבים שבאו להפגין את תמיכתם ולחלוק בצערה הכבד של המשפחה.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    והשדר שרון נסים (כדורגל) אמר שהיא חלל של מתקפת ה-7.10
    יבין 05/2024/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אוי לבןשה ואבוי לחרפה
    סגור
  • 1.
    יהי זכרה ברוך. דימום מוחי (ל"ת)
    אלה 04/2024/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור