בארץ

הותר לפרסום: אזרח ישראלי נהרג מירי נ"ט בצפון, צה"ל משיב אש

שריף סואעד, תושב הכפר ראס אל-עין שעבד כנהג משאית, נהרג במהלך פעילות תשתית באזור הר דב. צה"ל אישר כי לא היו נפגעים נוספים נוספים בתקרית, וכי האירוע מתוחקר. חיזבאללה לקח אחריות על הירי, שבוצע לטענתו בשעה 23:00. חברת "המוביל החדש" שבה עבד, פרסמה הודעת תנחומים: "כואבים ומתאבלים, עובד מצטיין" 
מערכת ice | 
מלחמת חרבות ברזל בצפון (צילום פלאש 90/ מיכאל גלעדי)
שריף סואעד, תושב הכפר ראס אל-עין שליד כרמיאל, נהרג מירי טילי נ"ט שחיזבאללה שיגר הלילה לאזור הר דב. בהודעת צה"ל שפורסמה הבוקר (שישי) נאמר כי ההרוג נפגע בעת פעילות תשתית באזור, וכי לא היו נפגעים נוספים במהלך התקרית. בתוך כך, ברשת "אל-מיאדין" הלבנונית דווח כי נעשה "מארב משולב" לכוח, ושני כלי רכב צה"ליים הושמדו.
חיזבאללה לקח אחריות על הירי, שבוצע לטענתו בשעה 23:00. בנוסף דווח ברשת "אל-מיאדין", המזוהה עם חיזבאללה, על ירי לעבר מטרה צבאית במטולה. לאורך כל הלילה התנהלו חילופי אש כבדים בין כוחות צה"ל למחבלי ארגון הטרור. "יש פעולה התקפית הולכת ומתמשכת של כוחות צה"ל בכל דרום לבנון", מסר שר הביטחון גלנט. 
 
סואעד שימש כנהג משאית עבור צה"ל במסגרת עבודות תשתית להקמת מכשול שעדיין לא קיים בהר דב. העבודות מתבצעות בעיקר בלילה, בחשכה ולרוב ללא אורות, כדי לא להילכד בתצפיות חיזבאללה. המשאית שבה נהג הישראלי ספגה טיל נ"ט אחרי מעקב של חיזבאללה.
 
בצה"ל מקיימים תחקיר כיצד המשאית נחשפה ונפגעה בזמן שנסעה בין מוצב גלדיולה למוצב דליה בחלקו הדרומי של ההר. מבצע החילוץ נמשך דקות ארוכות תחת אש וכלל שימוש בפגזי מיסוך ותקיפות חיל האוויר. חברת "המוביל החדש", שבה עבד סואעד, פרסמה הודעה שבה נאמר: "אנו כואבים ומתאבלים על מותו של שריף סואעד, נהג חברתנו, בעת מילוי תפקידו כנהג משאית בקו גבול הצפון מפגיעת טיל נ"ט. שריף נהג משאית מוערך ועובד מצטיין. תנחומים חמים, אוהבים ומחבקים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה