בארץ

דניאל עמרם חושף את העוקץ ברשת: כך גנבו מהגולשים אלפי שקלים

עוקץ מסוכן נחשף: נוכל צעיר מוכר קורס זריז שלדבריו מלמד איך כל אחד יוכל להרוויח את המיליון הראשון שלו בדרך פשוטה באינטרנט. את הקורס הוא מוכר בשווי שקל אחד בלבד - רק שאז הוא מוריד מהאשראי 1,500 שקל. דניאל עמרם: "אלפי בני נוער נפלו בפח"

מערכת ice | 
דניאל עמרם (צילום מסך הצינור)
העיתונאי העצמאי דניאל עמרם, פרסם אמש (חמישי), על עוקץ חדש ברשת. בחור צעיר בשם מאיר פיסינגר, בן 16 לכאורה, מעלה באינסטגרם הפרטי שלו ל-68 אלף עוקביו תמונות של רכבי יוקרה, אמבטיית שטרות ומוכר חיי פאר בצורה הראוותנית והאמינה ביותר. מי מאיתנו לא היה רוצה טיסות פרטיות, מסעדות יוקרה ומותגים, כשלדבריו, את החלום הגדול, כל אחד יוכל להשיג דרך קליק אחד בלבד. 
פיסינגר, מנכ''ל, יזם ומרצה, מפרסם באתרו: "המיליון הראשון", איך כל אחד יוכל תוך כמה חודשים לעשות את המיליון הראשון שלו. בנוסף, נותן קישור להירשם לשלל הקורסים שלו תמורת שקל אחד בודד. אלא שלטענת דניאל עמרם, ברגע שנותנים את מספר האשראי, מוריד היזם 1,500 שקל, בתירוץ כי זה רשום באישור שאף אחד לא קורא. על פי פרסומו של עמרם, אלפי בני נוער נפלו בפח.
 
בנוסף, בהצצה קצרה באתרו של פיסינגר, "המיליון הראשון", כתב על עצמו כי: "האתר, אקדמיה שמטרתה ללמד אנשים כיצד להרוויח כסף באינטרנט. כיום מאיר מתגורר בדובאי, מנהל את העסקים שלו ברחבי העולם וממשיך לעורר השראה וללמד יזמים צעירים להרוויח כסף".
 
@meir_picinger למועדון המיליון הראשון לחצו על הקישור בביו ותתחילו להתעשר ⏫💵#עוש#אושר #הצלחהבחיים#הצלחהבחיים #הצלחה #מיליון #כסףמהאינטרנט #rich ♬ צליל מקורי - מאיר פיסינגר- meirpc

כאמור, הקורסים הנמכרים באתרו הם: קורס דרופשיפינג באיביי, שיווק דיגיטלי, קריפטו, בניית אתרים, בניית קורסים, עריכת וידאו, אינסטגרם, יוטיוב וטיקטוק.
 

לפי הפרסום, שותפיו של פיסינגר לאתר הם שון מוניר, מומחה לקריפטו, המתגורר גם הוא בדובאי ודין קניאזב, עורך וידאו צעיר מתחום הסושיאל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה