בארץ

פרק ג': אביב גפן הציע נישואין, זהו התאריך שנבחר לחתונה

מזל טוב לזמר האהוב אביב גפן, שהציע נישואין לבחירת ליבו שרון קאופמן, איתה מנהל קשר רציני כבר מעל שנה. טרם נחשף תאריך מדויק לחתונה המדוברת, אבל מקורבים לכוכב עדכנו שהחתונה תתקיים בחודש ספטמבר
מערכת ice | 
אביב גפן (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני)
הזמר המוכר אביב גפן הציע נישואין לזוגתו שרון קאופמן, איתה הוא מנהל קשר רציני ויציב כבר מעל שנה. זה קורה פחות משנתיים אחרי שהכוכב התגרש משני פרידן, אשתו לשעבר ואם לשני ילדיו. על פי וואלה, מקורב ליוצר עדכן שהחתונה הקרבה תתקיים בחודש ספטמבר הקרוב וטרם נבחר אולם לאירוע. 
עוד שיתפו מקרובים את וואלה סלבס, כי השניים "מאוהבים". כאמור, קאופמן היא בעלים של מאפייה מצליחה במרכז הארץ, אך לא שם הכירו הזוג. גפן וקאופמן, הכירו על סט תוכנית הריאלטי "The Voice Israel" והתקרבו מאז הגירושים המדוברים של יוצר "אור הירח". 
 
בנוסף, זהו פרק ג' של הכוכב המצליח מתל-אביב, כאשר בשנת 1989, הכיר המלחין את קארין אופיר, בתו של שייקה אופיר. אופיר אף השתתפה באחד משיריו של גפן "בית נבנה" והופיעה בקליפ לשיר זה. בשנת 1992, גפן נכנס לזוגיות רצינית עם אילנה ברקוביץ' והשניים אף נישאו ב-1996. גם ברקוביץ' השתתפה במספר קליפים של הזמר האהוב, מ"אהבנו" ועד לשיר עליה: "אילנה". הקשר השני הרציני של גפן, היה עם הדוגמנית המוכרת שני פרידן, שגם עימה הזמר עמד מתחת לחופה. כשבשנת 2007, נולד בנם הבכור, דילן, על שם הזמר בוב דילן. ב-2016, נולד בנם השני, אליוט. כזכור, הזוג התגרש באוקטובר 2022.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה