בארץ

דיווח: חיל האוויר תקף את הקונסוליה האיראנית בדמשק

הסלמה מול איראן? דיווחים ברשתות הערביות טוענים כי חיל האוויר הישראלי תקף סמוך לבית השגריר האיראני בדמשק, המשמש גם כקונסוליה. שישה בני אדם נהרגו
מערכת ice | 
מטוס קרב F-16 (צילום פלאש 90/ עופר צידון)
178 יום חלפו מאז פרצה מלחמת חרבות ברזל ונדמה שישראל פועלת בכלל החזיתות. דיווחים בתקשורת הסורית טוענים כי ישראל תקפה סמוך למתחם השגרירות האיראנית בדמשק, על פי דיווחים אלה שישה בני אדם נהרגו. הבניין שהותקף הוא הקונסוליה הסמוכה לשגרירות המשמשת גם כמקום משכנו של השגריר האיראני במדינה.
על פי דיווחים ראשוניים, יעד התקיפה שהיה בין ההרוגים הוא מוחמד ריזא זאהדי, מפקד בכיר בכוח קודס האיראני בסוריה, זאהדי, לשעבר מפקד זרוע האוויר והחלל של משמרות המהפכה.
מוקדם יותר היום דובר צה"ל אישר כי האזעקה שנשמעה במרחב העיר אילת בלילה האחרון הופעלה בעקבות כלי טיס בלתי מאויש שחדר לתחומי ישראל. כלי הטיס הצליח לפגוע במתקן בבסיס חיל הים באילת, לא היו נפגעים באירוע אך נגרם נזק למבנה.
בנוסף, צה"ל הודיע כי כוחותינו נסוגו מבית החולים שיפא לאחר שהשלימו את יעדי המבצע הממוקד בבית החולים. בתיעודים שהועלו לרשתות החברתיות על ידי עזתים שחזרו לבית החולים מגלים כי המבנה הרוס ולא ניתן לשימוש. 
במהלך המבצע הממוקד חוסלו יותר מ-200 מחבלים ועוד מאות נעצרו. במבצע גם אותרו אמצעי לחימה רבים במחלקת יולדות, בקירות בית החולים ובתקרות וקירות המתחם. בנוסף אותרו עשרות פצצות מרגמה, נשקי צלפים, אקדחים ואמל"ח נוסף.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה