בארץ

אחרי איטליה וניו זילנד: זו המדינה שמזמינה ישראלים להגר אליה

קנדה מזהה הזדמנות ומזמינה ישראלים לקבל בקלות ויזת עבודה למשך 3 שנים. סקר "מידע שיווקי" מראה כי 37% מהישראלים שוקלים לעבור לחיות בחו"ל. אצל רובם, הסיבה העיקרית היא הקושי להתקדם כלכלית - ולסיבה הזאת, יש לקנדה בהחלט פתרון ראוי 

 

מערכת ice |  1
קנדה מונטריאול (צילום unsplash)
הפוליטיקה המלוכלכת, המלחמה, הפקקים, יוקר המחייה והאבטלה - יש לא מעט סיבות שבגללן ישראלים רבים רוצים לרדת מהארץ. הקנדים זיהו את המצב העדין בארץ וכעת הם מאפשרים לישראלים להגר למדינה יחסית בקלות. קוראים לזה ויזה הומניטרית והיא נותנת אישור עבודה לשלוש שנים. 
מיכל הראל, ישראלית שעברה לקנדה ב-2019, והקימה עם בעלה את אתר עם מידע רב על הגירה למדינה, סיפרה: "מאות ישראלים כבר הגיעו לקנדה בעקבות המלחמה ויש עוד רבים שמתכננים להגיע בקרוב".
 
עוד הוסיפה: "אחרי ה-7.10 התחלנו לקבל מלא טלפונים מחברים בישראל, שיודעים שעשינו רילוקיישן לקנדה בעקבות העבודה. הם שאלו אותנו איך אפשר לעבור לקנדה ואם נוכל לעזור להם. מצאנו את עצמנו מדברים בטלפון שעות כל יום ומסבירים לכל מי שהתקשר אלינו על מסלולי ההגירה לקנדה והחיים כאן". 
למי מכם שאכן שוקל הגירה,  קחו בחשבון שזה יעלה לכם לא מעט. ייעוץ וליווי הגירה יעלה בין $3,500 עד $7,000, כרטיסי טיסה יעלו בסביבות $1,000 לאדם ושכר דירה ראשוני יתחיל מ-$2,000 לחודש.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    המתנה ארוכה
    בב 02/2024/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    צריך לחכות 4 או 5 חודשים לויזה הזות
    סגור