בארץ

נחשף היעד המוצהר של מרצ בבחירות לעיריית ת"א

"עוצמה יהודית מממנת בתקציבי ענק התמודדות של מועמדים מטעמה כדי לחדור לעשרות עיריות בכל רחבי הארץ. בת"א-יפו הם חברו לליכוד והספיקו כבר להעלות קמפיין מפלג ומסית". מזהירים במטה מרצ
דוד זולדן |  2
מרצ (צילום בן קלמר פלאש 90)
מרצ-חוזה חדש-ירוק במרכז מודיעים רשמית: "נהיה המגן של תל אביב-יפו נגד הכהניזם והקיצוניות. לא נאפשר הקמת קואליציה עם עוצמה יהודית במועצה. הבחירות המקומיות שיערכו ב-27.02 יכריעו איך תראה העיר שלנו: מגדלור לליברליזם ושוויון או שלוחה מקומית של ממשלת החורבן". נכתב בהודעה מטעם המפלגה.
במטה מזהירים כי "עוצמה יהודית מממנת בתקציבי ענק התמודדות  של מועמדים מטעמה כדי לחדור לעשרות עיריות בכל רחבי הארץ. בת"א-יפו הם חברו לליכוד והספיקו כבר להעלות קמפיין מפלג ומסית. הם רוצים להפוך את העיר החופשית שלנו משוויונית לסקטוריאלית, ולהכניס את משתנם והגזענית ל-DNA העירוני".
עוד מציינים כי "אנחנו במרצ התאחדנו עם חוזה חדש של אנשי המחאה והירוק במרכז כי אנחנו חייבים לעצור את הכהניזם. בעניין הזה אסור לנו לסמוך על אף אחד חוץ מאשר על עצמנו! אנחנו לא נשב עם עוצמה יהודית בקואליציה ונדאג שראש העיר הבא לא יתן לכהניזם עמדת השפעה".
לסיום הם מדגישים: "רק פתק "מ ר צ - כל המחאה בפתק אחד" בקלפי יעצור את הניסיון של עוצמה יהודית להפוך את מועצת העיר לסניף של נוער הגבעות. זה בידיים שלנו. הפעם חייבים לנצח בקלפי - ובגדול!"
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מרצ הציפה את תל אביב בקורקינטים
    אזרח ותיק 02/2024/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מיטל להבי ממרצ הינה אחראית על התחבורה בתל אביב, והכניסה לתל אביב קורקינטים בכמות פי 5 לתושב , מאשר בפריז . בפריז היה משאל עם והקורקינטים הוצאו מחוץ לחוק. בתל אביב במצב גרןע פי 5
    סגור
  • 1.
    לא מבין למה עיירת תל אביב מופקרת לשמאל? (ל"ת)
    תל אביבי ימני 02/2024/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור