משפט

עידית סילמן הותקפה? התפתחות דרמטית בחקירה תוך יממה בלבד

בתוך 24 שעות בלבד ובאופן חריג ביותר, מיהרה המשטרה להגיש כתב אישום כנגד המורה מרחובות שלפי עדות השרה סטרה לה, למרות שאין תיעוד לחשד. סנגורה של החשודה: "זה מריח פוליטיקה"
מערכת ice | 
עידית סילמן (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
כתב אישום זריז במיוחד הוגש היום (חמישי) כנגד ירדן מן, המורה בת ה-52 מרחובות, וזאת כיממה בלבד לאחר התקרית בה לפי החשד סטרה לשרה עידית סילמן, מחוץ לבית הספר.
התביעה המשטרתית הודיעה כי כתב האישום הוגש בתום חקירה בתחנת רחובות, ולאחר שמעצרה הוארך ביום, בגין תקיפת עובד ציבור, היזק לרכוש במזיד ואיומים. החשודה התעלפה במהלך הדיון ונזקקה לטיפול רפואי.

בריאיונות לתקשורת תקפו סנגוריה של ירדן מן את החיפזון התמוה והחריג בהגשת כתב האישום, מה גם שאין הוכחות למעשה למעט עדות ראייה ותלונת השרה. עו"ד יוני נוסבאום אמר כי הדבר "מדיף מלחץ פוליטי", ואילו עו"ד גבי לסקי אמרה כי מדובר ב"כתב האישום המהיר בהיסטוריה של המשטרה. זה מצביע על משטרה שקיבלה הנחיה פוליטית לפעול נגד אזרחית".
בכתב האישום צוין כי "הנאשמת החלה לצלם את המתלוננת באמצעות הטלפון הנייד שלה והטיחה בה שרצחה אנשים במלחמה, וכן אמרה לה כי תהרוג אותה. כל זאת שעה שהיא מגדפת את המתלוננת. המתלוננת ביקשה מן הנאשמת כי תחדול ממעשיה וחייגה למוקד 100 של משטרת ישראל, תוך שהיא מבקשת מן הנאשמת את פרטיה. משסירבה למסור את פרטיה, החלה המתלוננת להתקדם לעברה וצילמה אותה, ולעיני כל סטרה הנאשמת בפניה של המתלוננת. כתוצאה מהתקיפה נפל הטלפון הסלולרי והמסך נסדק".
 
כזכור, בשנת 2021 בעת שכיהנה סילמן כיו"ר הקואליציה של הממשלה הקודמת בראשות בנט ולפיד, טענה כי הותקפה בתחנת דלק במודיעין. המשטרה לא הצליחה למצוא ראיות לטענותיה והתיק נסגר. בזמנו נשמעו טענות מהאופוזיציה דאז והקואליציה של היום, כי היא בדתה את התקרית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה