משפט

רשת הסופרמרקטים הישראלית מסתבכת: מדוע נקנסה ב-100 אלף שקל?

רשות התחרות הטילה עיצום כספי גבוה של 100 אלף שקל על רשת הסופרמרקטים החרדית נתיב החסד, זאת לאחר שהפרה את הוראות החוק ומסרה מסמכים באיחור של יומיים
מערכת ice |  1
סופרמרקט (צילום Magma Images)
רשות התחרות הטילה עיצום כספי גבוה בסך של לא פחות מ-100 אלף שקל על רשת הסופרמרקטים החרדית נתיב החסד. כך דווח היום (שני) בגלי צה"ל.
על פי הדיווח, העיצום שהוטל על רשת נתיב החסד הגיע בעקבות כך שהיא הפרה את הוראות החוק ומסרה מסמכים באיחור של יומיים. מדובר למעשה בעיצום גבוה וחריג על הפרה מהסוג הזה.
כזכור, לאחרונה המועצה לצרכנות פרסמה את ההבדלים בין קניות ברשת אונליין לבין קניות בחנות בצורה פיזית, שם רשת נתיבי חסד כיכבה. על פי הנתונים שפרסמה המועצה לצרכנות, באתר האונליין של נתיבי החסד ניתן למצוא מוצרים יקרים כמעט בכפול מחלק מרשתות המזון המתחרות בישראל.
כך למשל  גבינה בולגרית 5% פיראוס 250 גרם, תעלה לכם באתר של רשת נתיב החסד 26.9 שקל, זאת לעומת 13.4 שקל באתר שופרסל. מדובר למעשה במחיר כפול ממה שעולה בשופרסל. 
עוד עולה כי העלות של פריכיות תפוח אדמה אורז סלק ומלח ים  30 גרם, עולה 2 שקל  במבצע באתר מחסני השוק, זאת לעומת 6.2 שקל באתר נתיב החסד (אקספרס מהדרין.), 210% הפרש (4.2 שקל).
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ך
    חצ 03/2024/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה המבנה ההיררכי של נתיב החסד בבית שמש
    סגור