משפט

מיקרוסופט מממשיכה להסתבך: נפתחה חקירה על השליטה שלה ב-OpenAI

הרגולטורים בארצות הברית פתחו בחקירה בנוגע להגבלים עסקיים נגד מיקרוסופט ו-OpenAI, זאת על רקע המעורבות הבלתי פוסקת של ענקית הטכנולוגיה בחברת הבינה המלאכותית, והקשר העסקי ביניהן
מערכת ice | 
מיקרוסופט (צילום pexels, shutterstock)
על פי דיווח דרמטי במיוחד שעלה באתר פוליטיקו, נודע כי הרגולטורים בארצות הברית פתחו בחקירה בנוגע להגבלים עסקיים, במרכזה עומדת מיקרוסופט, המשקיעה הגדולה ביותר בחברת OpenAI, זאת בנוגע לקשר בין שתי החברות.
על פי הדיווח, מחלקת המשפטים ונציבות הסחר הפדרלית בארצות הברית בוחנת בימים אלו את הנושא, במטרה לקבוע איזה מהגופים יוביל את החקירה הדרמטית. החקירה מגיעה על רקע המעורבות הבלתי פוסקת של מיקרוסופט ב-OpenAI, בתוכה השימוש של מיקרוסופט בטכנולוגיית הבינה המלאכותית המתקדמת במערכות שלה כמו אופיס, ווינדוס ובינג.
כזכור, זו לא ההסתבכות הראשונה של מיקרוסופט לאחרונה בנוגע לשליטתה ב-OpenAI של סם אלטמן. לפני חודש תבע עיתון הניו יורק טיימס את מיקרוסופט וחברת OpenAI בגין שימוש ללא אישור במאמריו לצורך אימוני הבינה המלאכותית.
לאחרונה, פרסמה OpenAI תגובה רשמית בנושא וטענה כי זה לא נכון וכי הניו יורק טיימס לא מספר את הסיפור במלואו: "מדובר במניפולציה ותביעה חסרת בסיס כדי לתמוך בטענות, למרות שמדובר על שימוש הוגן". בכתב התביעה שהוגש לבית המשפט הפדרלי בניו יורק, דרש העיתון להורות על פיצויים בגובה מיליארדי דולרים וכן לסגור את ChatGPT.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה