משפט

"המחסל של העולם התחתון" מקים מפלגה חדשה: יתחרה בבן גביר?

אחד העבריינים המוכרים בישראל, אבנר הררי, יקים מפלגה חדשה יחד עם  בשם "עוצמה לישראל", דניס דסיאטניק, מי שהיה בעברו שומר הראש של העבריין עמיר מולנר, שמטרתה לשמור על הביטחון של התושבים
מערכת ice |  3
אבנר הררי (צילום מרים אלסטר פלאש90)
ישנן הרבה מאוד מפלגות שאינן מוכרות לציבור הרחב, אך רצות לבחירות לכנסת ישראל במטרה לנסות לגרד את אחוז החסימה או לעשות את הבלתי ייאמן, להיכנס לכנסת ולנסות ולהשפיע מבפנים.
היום (שישי) מתברר כי ישנה עוד מפלגה שעתידה להתחרות בבחירות הקרובות, והיא מפתיעה במיוחד, או לפחות זה שיעמוד בראשונה מפתיע במיוחד. על פי פרסום של ליאורה גולדנברג-שטרן באתר TMI, ראש משפחת הפשע, אבנר הררי, מתכנן להקים מפלגה חדשה בישראל.
על פי הפרסום, מקורבים להררי, שיושב בכלא בימים אלה, סיפרו כי ראש משפחת הפשע ודניס דסיאטניק, מי שהיה בעברו שומר הראש של העבריין עמיר מולנר, מתכננים להקים יחד מפלגה בשם "עוצמה לישראל". 
עו״ד איתן סבג, בא כוחו של אבנר הררי, אישר את הדברים לליאורה גולדנברג-שטרן: "אבנר הררי מקים מפלגה חדשה שתתמודד בבחירות הקרובות, יחד עם יואב שיינר ודניס דסיאטניק שאכן תיקרא 'עוצמה לישראל'".
עוד טען כי המטרה של המפלגה שתוקם היא "להשיב את הביטחון האישי לאזרחים באמצעות הקמת כיתות כוננות מיוחדות שיורכבו מאזרחים, אשר יאומנו במיוחד ללוחמה בטרור". מי שעובד במרץ להקים כיתות כוננות חדשות במדינת ישראל אחרי ה-7.10 הוא איתמר בן גביר, כאשר שם המפלגה אף דומה מאוד לזו שבראשה עומד השר לביטחון לאומי, "עוצמה יהודית", שסירב להגיב לידיעה.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    בדיחה טובה שלמהררי מטעני חבלה שוד ורצח חוקיים (ל"ת)
    ברור מאד כיתות פשיעה 03/2024/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    יותר טוב שיתחרה בלפיד. שניהם לא ראויים מבחינה ערכית (ל"ת)
    פיני 01/2024/06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    סומך עליו יותר מאשר על המשטרה והשבכ גם יחד (ל"ת)
    אאבב 01/2024/05
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור