משפט

רשות המסים בבשורה אדירה: מענקים חדשים ב-1,000 שקל מהיום

בהמשך להודעת שר האוצר והחלטת ממשלה 1110, יבוצע תשלום מענק התארגנות לצורך הצטיידות לעונת החורף לתושבים שפונו או התפנו מבתיהם, ניתן יהיה להגיש בקשה לפעימה השנייה של המענק באתר רשות המסים החל מהיום, בגובה 1,000 שקל לאדם בודד ועד 5,000 שקל למשפחה
מערכת ice | 
רשות המסים יוצאת למלחמה (צילום shutterstock)
רשות המסים פרסמה הודעה חשובה בנוגע למענק התארגנות לתושבים שפונו מבתיהם - פעימה שנייה. בהמשך להודעת שר האוצר והחלטת ממשלה 1110, יבוצע תשלום מענק התארגנות לצורך הצטיידות לעונת החורף לתושבים שפונו או התפנו מבתיהם, ניתן יהיה להגיש בקשה לפעימה השנייה של המענק באתר רשות המסים החל מהיום (שני) ה-11.12.2023.
הזכאים הם תושבים בני 18 ומעלה, שהתפנו או פונו ממקום מגוריהם הקבוע למקום מגורים אחר החל מ-7.10.2023. ילדים שטרם הגיעו לגיל 18 ייכללו בבקשה של הוריהם. ילדים מעל גיל 18 ייחשבו כמשפחה נפרדת ויגישו בקשה נפרדת. למענק התארגנות פעימה ראשונה זכאים מי שמקום מגוריהם הקבוע הוא עד 7 ק"מ מרצועת עזה.

רשימת היישובים הזכאים: אבשלום, אוהד, אור הנר, איבים, ארז, בארי, בני נצרים, ברור חיל, גבים, גברעם, דורות, דקל, זיקים, זמרת, חולית, יבול, יד מרדכי, יכיני, ישע, יתד, כיסופים, כפר מימון, כפר עזה, כרם שלום, כרמיה, מבטחים, מבקיעים, מגן, מפלסים, נווה, נחל עוז, ניר יצחק, ניר עוז, ניר עם, נירים, נתיב העשרה, סופה, סעד, עין הבשור, עין השלושה, עלומים, עמיעוז, פרי גן, צוחר, רעים, שדה ניצן, שדי אברהם, שדרות, שובה, שוקדה, שלומית, תושיה, תלמי אליהו, תלמי יוסף, תקומה.
מתי להגיש את הבקשה: מענק התארגנות – פעימה 1 עד 15.12.23. סכום המענק 1,000 שקל לאדם, עד לגובה של 5,000 שקל למשפחה (הורים וילדיהם שטרם הגיעו לגיל 18). יש למלא את טופס הבקשה המקוון למענק סיוע לתושבי העוטף.
יש להגיש בקשה אחת לכל משפחה, הבקשה תוגש על ידי אחד מבני הזוג. על מנת להבטיח שכספי המענק יגיעו לזכאים להם, הרשות תבדוק  שחשבון הבנק מאומת במרשמי הרשות. אם חשבון הבנק אינו מאומת, הרשות תשלח את הפרטים לאימות מול הבנק. ניתן יהיה לשוב ולמלא את הבקשה לאחר 12 שעות.
אם המערכת לא מאפשרת להגיש בקשה ואתם סבורים כי המידע שבידי רשות המסים אינו מדויק, ניתן לפנות  למרכז המידע והשירותים המקוונים בטלפון 4954*. עם קבלת הבקשה, הרשות תבדוק את הנתונים ותשלם את כספי המענק תוך 3 ימים עסקים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה