משפט

אירוע דקירה מזעזע גרר התפרעויות אלימות באירלנד - עשרות נעצרו

חמישה בני אדם וביניהם שלושה ילדים נדקרו באירוע מזעזע שהתרחש בדבלין. האירוע גרר אחריו הפגנות ענק והתפרעויות שהביאו את המשטרה המקומית לעצור יותר מ-30 בני אדם
מערכת ice |  4
ניידות משטרה (צילום pixabay)
מצב כאוטי שורר בבירת אירלנד, דבלין, מאז אירוע הדקירה החריג שאירע בעיר, בו אישה וילדה קטנה בת 5 נפצעו קשה. על פי המשטרה המקומית, לאחר המקרה הגיעה למקום קבוצה שבמשטרה הגדירו אותה כ"קבוצת אנטי מהגרים", מה שלטענתם גרם לספקולציות רבות לרוץ ברחבי הרשת והתקשורת, לגבי זהות הדוקר.
לאחר שעלה חשד כי הדוקר הוא מהגר, מהומות פרצו בעיר על ידי קבוצות נגד מהגרים באירלנד וכללו הצתות ואף ביזה ממספר חנויות. המשטרה עצרה הלילה (שישי) 34 אנשים שהשתתפו בפרעות ואמרה כי ייתכנו מעצרים נוספים.
במשטרה המקומית טוענים כי "האידיאולוגיה הימנית הקיצונית, היא זו שגרמה למהומות לאחר שנחשד כי הדוקר הוא מהגר." גם ראש הממשלה האירי נאלץ להגיב לאירוע ואמר כי הם יתחילו בצעדי חקיקה "מיידיים" לקידום תרבות "אנטי שנאה", כלשונו.
על פי נתוני המשטרה המקומית, בין 200 ל-300 בני אדם ובעיקר צעירים, השתתפו בהתפרעויות ולקח למאות השוטרים שהגיעו למקום מספר שעות כדי להשיב את השליטה לרחובות הבירה האירית. המקומיים חוששים שזוהי הייתה רק יריית הפתיחה לגל מחאות נרחב.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    מגיע להם
    סמי 11/2023/25
    הגב לתגובה זו
    3 0
    האמת חיכיתי לזה שיקרה משהו וחבל שאין הרוגים כדיי שיבינו מה יש אצלהם בחצר האחורית , אנטישמיים
    סגור
  • 3.
    יש אלוהים!!!!!!!!
    רוינ 11/2023/25
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תודה לאל
    סגור
  • 2.
    שהקדוש ברוך הוא יגמול לכם על יחסם לישראל
    אדי 11/2023/24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מי יתן וירגישו נחת זרועם של הערבים
    סגור
  • 1.
    התעוררות.
    אסף 11/2023/24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    זו רק ההתחלה. אחרי שהרדימו את ארופה בעלת המוסר הנוצרי,יבינו,יפנימו איך כבשו אותם ללא יריית כדור אחת.עוד צפוייה מלחמת עולם.נצרות נגד האיסלם.זה בלתי נמנע.
    סגור