משפט

מחריד: לאחר הטבח במסיבה ברעים - גנבו ציוד בשווי 2 מיליון שקל

חמישה בני אדם נעצרו בחשד שבזזו מאיש המוסיקה של פסטיבל "נובה", מתן ליאור ז"ל, אמצעי הגברה וכלים שנרכשו בייצור מיוחד. מבצע מיוחד שניהלה משטרת ישראל סייע להחזיר את הרכוש לאביו של הנרצח. העבריינים הם תושבי קלנסווה, דליית אל-כרמל ועוספייה
מערכת ice |  3
הטבח במסיבה ברעים. מתוך מצלמות הראש של מחבלי חמאס (צילום השימוש לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים)
חקירה שהתנהלה ביחידת יואב של מחוז הדרום במשטרה הובילה למעצרם של חמישה חשודים בגין גניבה של ציוד הגברה בשווי 2 מיליון ש"ח מאיש המוסיקה בפסטיבל "נובה" מתן ליאור ז"ל שנרצח ברעים במתקפת הטרור של החמאס ב-7 באוקטובר.
במסגרת פעילות רחבה של המחוז הדרומי במשטרה נגד פורעי חוק שנגנבו ציוד ורכוש לקורבנות המלחמה, הטיל מפקד מחוז הדרום, ניצב אמיר כהן את חקירת גניבת הציוד הגברה של פסטיבל "נובה" על יחידת יואב. ציוד ההגברה המיוחד שייך לאיש המוסיקה מתן ליאור ז"ל שאותו רכש בייצור מיוחד בשווי של 2 מיליון שקל. 
 
עם התפתחות החקירה הסמויה ביחידת יואב בוצעו השבוע מעצרים על ידי בלשי היחידה בערים קלנסווה, דליית אל-כרמל ועוספייה והביאו למעצרם של חמישה חשודים בגין הגניבה החמורה. בחיפוש בביתם של החשודים איתרו ותפסו בלשי יחידת יואב של מחוז הדרום את כלל הציוד שנגנב. 
אתמול (חמישי) בסיום החקירה הוגשה הצהרת תובע ע"י פרקליטות מחוז הדרום ובקשה לחילוט רכושם של החשודים בסכום של 185,000 ש"ח. השבוע הגיע אביו של הנרצח מתן ליאור ז"ל ושוטרי יחידת יואב החזירו לו את כלל הציוד הגנוב. ממחוז הדרום של משטרת ישראל נמסר כי ימשיכו לפעול נגד אותם חשודים אשר ביצעו מעשים בזויים שפוגעים בכבודם של קורבנות המלחמה ומשפחותיהם.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    אוי לבושה (ל"ת)
    לטיפשות אין מחילה 11/2023/17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 2.
    נדרשת ענישה בלתי פרופורציונלית בעליל ובעיקר וגניבות נשק
    ביזה וגניבות נשק 11/2023/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    על מנת למנוע הישנות, נדרשת ענישה בלתי פרופורציונלית בעליל ובעיקר וגניבות נשק.
    סגור
  • 1.
    נדרשת ענישה בלתי פרופורציונלית בעליל ובעיקר וגניבות נשק (ל"ת)
    ענישה מחמירה 11/2023/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור