משפט

עאהד תמימי מכה שנית: "מה שהיטלר עשה לכם היה בדיחה"

הילדה שהפכה לסמל המאבק הפלסטיני במסרים מחרידים: "נשתה את דמכם ונאכל את גולגולתכם. יאללה קדימה, אנחנו מחכים לכם". הצל: "זכתה לאהדה והגנה מצד גורמי שמאל ישראלים, יהודים. במסגרת זה, עיתון 'הארץ' נתן במה רחבה לתמיכה בתמימי תוך שהוא מאדיר אותה ומהלל את פעולותיה"
מערכת ice |  6
המקור על עאהד תמימי (צילום מתוך המקור, ערוץ עשר)
זוכרים את עאהד תמימי? הילדה הפלסטינית הבלונדינית שזכורה כמי שסטרה לקצין צה"ל והפכה להיות הסמל של המאבק של תושבי יהודה ושומרון בישראל, העלתה מסר מחריד לאינסטגרם שלה בו היא מאיימת בצורה מחפירה.
תמימי כתבה באינסטגרם שלה: "המסר שלנו לעדרי המתנחלים: (אנחנו) מחכים לכם בכל ערי הגדה, מחברון ועד ג'נין. אנחנו נשחט אתכם ואתם תגידו שמה שהיטלר עשה לכם היה בדיחה. נשתה את דמכם ונאכל את גולגולתכם. יאללה קדימה, אנחנו מחכים לכם".
.
הצל יואב אליאסי הזהיר: "בואו ניזכר בגיבורת התרבות של השמאל הקיצוני בישראל. וזה חשוב, כי עאהד תמימי לא היתה עוד עצורה ערבייה, אלא זכתה לאהדה והגנה מצד גורמי שמאל ישראלים, יהודים. במסגרת זה, עיתון 'הארץ' נתן במה רחבה לתמיכה בתמימי תוך שהוא מאדיר אותה ומהלל את פעולותיה נגד ישראל. הסנגורית שלה במשפט היתה גבי לסקי (חברת כנסת לשעבר במפלגת מרצ). לסקי התגאתה בייצוג של תמימי, תוך שהיא מאשימה את ישראל בהאשמות מטונפות, כאילו כל מה שישראל רוצה זה "ניסיון כושל לשבור את רוחה של נערה, שמתנגדת למשטר הכיבוש".
עוד הוסיף: "יהונתן גפן ז"ל השווה אותה לחנה סנש (!), לדוד מול גוליית ולאנה פרנק. וכמובן: חבר הכנסת לשעבר דב חנין (חד"ש), ח"כ איימן עודה, מזכ"לית שלום עכשיו שקד מורג, מו"ל הארץ עמוס שוקן – ועוד ועוד ועוד. והנה, הנאצית הקטנה מסירה את כל המסכות. "מה שהיטלר עשה לכם היה בדיחה", "נשחט אתכם, נשתה את דמכם ונאכל את גולגולתכם".
לסיום כתב: "האם מישהו מבעלי הקונספציה יתפכח? אולי יתנצל? אין לנו ציפיות, אבל את הדברים חשוב להגיד ולהבליט. יש כאלה שידעו תמיד שיש לנו עסק עם מחבלת שונאת יהודים – ויש כאלה שסיפקו לה הוד, הדר והגנה. אין הבדל בין מחבלים בעזה לבין מחבלים ביהודה ושומרון. מול הטרור הנאצי הזה חייבים לפעול – בכל מקום שהוא יצוץ וירים ראש. גם בחאן יונס וגם ברמאללה".
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    לחסל אותה
    סלומון 10/2023/31
    הגב לתגובה זו
    2 0
    למי ממתינים כוחות הביטחון? צריכים לחסל אותה ואת משפחתה לזרוק לעזה ולהרוס את ביתה. למי ממתינים?
    סגור
  • 5.
    נראה
    J S 10/2023/31
    הגב לתגובה זו
    2 0
    השפן הזו שתיתן סטירה לקצין עכשיו סטומה
    סגור
  • 4.
    פרס ישראל לעיתון הארץ שהוא הגיס 5 במלחמה נגד עם ישראל (ל"ת)
    חיים 10/2023/31
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 3.
    זה שילדה טיפשה היא סמל המאבק
    ראובן 10/2023/31
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אומר בדיוק מי הם.
    סגור
  • 2.
    לא קונה
    מוטי 10/2023/31
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ליסגור מיד את עיתון הארץ.
    סגור
  • 1.
    מתאים
    רנה 10/2023/31
    הגב לתגובה זו
    2 0
    לא מפתיעה התגובה של העיתון .
    סגור