משפט

אחרי 27 שנה: נמצא הרוצח של הראפר האגדי טופאק

27 שנה אחרי שהראפר האגדי טופאק שאקור נרצח ביריות בלאס וגאס, הוגש כתב אישום נגד העבריין דוויין "קאפה די" דיוויס, שהודה בעבר כי היה עד לרצח של טופאק, אך כעת הוא מואשם שביצע אותו
מערכת ice |  1
זירת פשע-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
בשנת 1996 אירע אחד מהרגעים ששינו את פני המוזיקה השחורה בעולם, אחרי שהראפר האגדי טופאק שאקור, נורה מספר פעמים מרכב חולף ואחרי מספר ימים בהם הוא נלחם על חייו בבית החולים, נקבע מותו הטרגי, שהביא עמו אבל כבד על כל עולם המוזיקה.
כעת, 27 שנה אחרי, משטרת לאס וגאס החליטה להגיש כבר אישום נגד העבריין דוויין "קאפה די" דיוויס, שהודה בעבר כי היה עד לרצח של טופאק, אך כעת הוא מואשם שביצע אותו, זאת לאחר שחבר המושבעים בנבדה החליט להגיש נגדו כתב אישום.
חבר המושבעים שמע עדויות רבות במשך החודשים האחרונים, ומהם הוסק כי דיוויס נעצר בזמן שטייל ליד ביתו בהנדרסון שבפרברי לאס וגאס, והוא למעשה היה זה שהביא את הפקודה לירות בטופאק. אגב, בהתגלה אצלו סרטן,שנת 2018 אחרי ש הודה דיוויס לראשונה כי הוא אכן שהה ברכב ממנו בוצע הירי כלפי הראפר האגדי. 
לפני כחודשיים המשטרה למעשה פשטה על בית אשתו של דיוויס וחיפשה שם מסמכים מפלילים, וכעת כאמור עצרה אותו. כעת, מוגש נגדו כתב אישום והוא צפויי להיות מואשם ברצח של טופאק, 27 שנה אחרי.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כתבה ברמה מאוד נמוכה
    טופאק 10/2023/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עברית גרועה.... תרגום גרוע מאנגלית קשה להתעלם.... "הוא הביא את הפקודה..."
    סגור