משפט

שופרסל פיצתה לקוחה ב-1,200 שקל מסיבה שאתם לא מכירים

לאחר שהמשלוח לקראת ערב חג ראש השנה לא הגיע לביתה בזמן, לקוחה מפתח תקווה ניצלה את הידע שלה בחוק הטכנאים ודרשה פיצוי שמגיע לה על פי חוק, בשופרסל לא נותר אלא לשלם
מערכת ice |  3
שופרסל והרשות לניירות ערך (צילום freepik, vecteezy)
ממש לפני ערב חג ראש השנה, האוויר בבית משפחת בן שחר מפתח תקווה לקניות הייתה מתוחה, אחרי שהאמא חלי הזמינה משופרסל בשעות הערב משלוח שהייתה חייבת לקבל כדי להכין את הבישולים האחרונים לפני ערב החג יומיים לאחר מכן.
למאקו היא סיפרה על המשלוח שלא הגיע ושיבש לה את כל התכניות: "הייתי בלחץ להתחיל לבשל גם כי הזמנתי המון אנשים לחג, וגם כי הייתה לי עקירת שיני בינה באותו יום ,וידעתי שיהיה לי קשה מאוד לתפקד. למחרת מוקד השירות צלצל ביוזמתו להגיד לי שהייתה בעיה, והשליח לא רצה להגיע בשתיים בלילה, בהתחלה המוקדנית רצתה לבטל את ההזמנה אבל התחננתי שבכל זאת יגיעו, וההזמנה תואמה מחדש לשעות הצהריים".

לאחר מכן התקשרה שוב משהבינה שההזמנה לא מגיעה וטענה: "הייתי אחרי עקירה, כאובה מאוד, ונאלצתי ללכת לסופר הכי יקר על יד הבית לעשות קניות לחג – גם עלה הרבה יותר יקר כי מדובר בסופר שכונתי, וגם התחלתי לבשל רק בחמישי בלילה".
אלא, שבשופרסל לא ידעו כי בן שחר מכירה את חוק הטכנאים שחל גם ברשתות המזון, במקרה בו שליח איחר ביותר משעתיים מעבר למועד הוא יכול לקבל פיצוי כספי עד 300 שקלים. אם עברו למעלה משלוש שעות, הזכאות גדלה עד 600 שקלים: "המוקדנית בשירות הלקוחות הסכימה שמגיע לי פיצוי, אבל הציעה לי 100 שקלים. אמרתי לה שבמקרה היא נפלה על מישהי שיודעת בדיוק מה מגיע לה, ואם היא לא תפצה אותי כמו שכתוב בחוק- אני אתבע".
בשופרסל ככל הנראה נבהלו ובמאקו דווח כי מנהלת השירות הבטיחה כי תפוצה ב-600 שקלים. בן שחר דרשה 1,200 שקלים בשל העובדה שפעמיים המשלוח לא הגיע. מנהלת השירות הסכימה והיא קיבלה את הפיצוי המדובר: "כשסיפרתי את זה לחברות הן היו מאוד מופתעות, הרבה לא מכירים את החוק, ואני בטוחה שאני לא היחידה ששופרסל הבריזו להם ערב חג. אם אתם לא עומדים בעומס- פשוט תגידו, ואל תתנו לאנשים לחכות. זה גם נוראי בעיני שגם כשאני הצגתי לשירות הלקוחות את החוק - המוקדנית מנסה לעבוד עלי עם פיצוי של 100 שקלים. אני חושבת שצריך לפרסם את הסיפור רק כדי שאנשים ידעו מה הזכויות שלהם, וכמה זה חושב לדרוש אותן ולעמוד על שלך".

משופרסל Online נמסר: ״מדובר בתקלה נקודתית שנבעה מטעות אנוש וטופלה באופן מלא״
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מצד אחד נכון מצד שני
    א 09/2023/19
    הגב לתגובה זו
    1 2
    אולי גרמת לשליח לאבד את מקום העבודה שלו על לא עוול בכפו מי עושה משלוח ליומיים לפני החג לכי לסופר בעצמך משלוחים עושים בימים רגילים לא לפני חג עם כל העומס ככה את קונה וזה אצלך בטוח וגם את בוחרת את הסחורה הפיצוי שקיבלה יירד ממשכורת של מישהו נראה לכם שופרסל פריארים ממש לא לעניין
    סגור
  • פיטורים צריכים להיעשות בכפוף לשימוע
    עמית 09/2023/19
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ולא במשפט שדה. אנא אל תגלגל את האחריות לפתחה של הלקוחה.
    סגור
  • מי שגרם לו אולי לאבד את מקום העבודה שלו
    אחת, כאן בארץ 09/2023/19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    זה הוא עצמו שלא הביא את המשלוח בזמן הוא ולא אחר
    סגור