משפט

בית"ר ירושלים תובעת את הקשר שלה ב-800 אלף שקל

בית"ר ירושלים החליטה לתבוע אתמול את הקשר הזר שלה טרזי תומא ב-800 אלף שקל, לאחר שביצע רצף של הפרות חוזה שכללו איחור והיעדרויות מפעילויות המועדון והחלטה עצמאית על סיום החוזה בניגוד להחלטת ההנהלה
מערכת ice | 
כדורגל (צילום shutterstock, freepik)
לאחר רצף של הפרות חוזה, קבוצת הכדורגל בית"ר ירושלים תבעה אתמול (חמישי) את הקשר הזר שלה טרזי תומא ב-800 אלף שקל. הקבוצה טוענת בתביעה שהוגשה לפיפ"א כי תומא אשם ב"הפרה יסודית וסיום הסכם עבודה ללא סיבה מוצדקת".
לפי כתב התביעה שפורסם ב-ynet, המועדון חתם עם הקשר על חוזה בתחילת ספטמבר 2022 לעונת המשחקים החולפת וזו שהחלה כעת. עם זאת, בתחילת העונה הנוכחית השחקן סירב לשוב ארצה לקראת אימוני ההכנה ביוני, והגיע ארצה רק ב-7 ביולי. לאחר מכן הקשר המשיך להיעדר או לאחר לפעילויות השונות של המועדון, שכללו גם את המשחק הרשמי בתחילת ספטמבר מול מ.ס אשדוד.
יותר מכך, הקשר הביע מול המועדון את רצונו לעזוב לקבוצה אחרת, והוא ואשתו אף הודו בכך שקיבל החלטה עצמאית לסיים את פעילותו במועדון, אף שההנהלה לא התירה זאת ולא הסכימה להעבירו לקבוצה אחרת. על כן, הקבוצה דורשת כעת פיצוי מתומא בסך 800 אלף שקל, לאחר שתומא כבר נקנס ב-42 אלף שקל בגלל ההפרות שצוינו מעלה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה