משפט

יינות ביתן נתבעת בסכום עתק: "גרמה נזקים קשים"

ראשל יזום וניהול נכסים הגישה תביעת ענק בסכום של שבעה מיליון שקלים נגד רשת יינות ביתן, לאחר שנטשה בניין אותו השכירה בראשון לציון במשך עשרים שנה וגרמה לו נזקים מבניים קשים
מערכת ice |  3
סניף יינות ביתן (צילום יחצ)

תביעת ענק בשווי שבעה מיליון שקלים הוגשה על ידי ראשל ניהול ונכסים נגד רשת יינות ביתן, זאת לאחר שנטשה בניין בראשון לציון לאחר עשרים שנים וגרמה לו לנזקים גדולים. משכירת הנכס טוענת כי חברת הסופרמרקטים בשמה כיום "גלובל רייטל" נטשה את הנכס המושכר באופן חד צדדי והפסיקה את התשלום, בניגוד גמור להסכם להוראות הסכם השכירות, תוך גרימת נזקים מבניים קשים ואף הותירה חובות ארנונה חורגים בתקופת ההסכם.

בתביעה נטען כי ביוני 2022 סוכם על השארת דמי השכירות על סך של 203 אלף שקל עד למשך שנה עד אוגוסט 2023, זאת על סמך התחייבות לביצוע שיפוצים במבנה, אלא שחודשיים לאחר מכן הודיעה רשת יינות ביתן על כך שהמו"מ על ההסכם לא צלחו ופינתה באפן מיידי את המבנה. ע"י התובעת נטען כי פעילי קבלן ברשות יינות ביתן נכנסו לתוך המתחם, החריבו ופירקו את המבנה וכי במהלך הפינוי נגרמו נזקים קשים למבנה אליו נכנסו פולשים והומלסים.

לפי התביעה במרץ 2023 נחתם הסכם עם רשת ויקטורי להשכרת הנכס וכן להשכרת נכס ליד, אך לאור הנזקים הקשים שנגרמו למבנה סוכם שהיא תבצע בו שיפוצים ולא תשלם דמי שכירות. מרשת יינות ביתן הודיעו ל"כלכליסט" כי הם בודקים את הטענות ויתחייסו אליהם בערוצים הרשמיים של החברה.

תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    Gggggg
    אחמד 08/2023/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי שהולך לגור בג'ונגל בנחלה של האריה שלא יופתע שהאריה יטרוף אותו
    סגור
  • 2.
    רוצים את השטח (ל"ת)
    אזרח 08/2023/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    על איזה סניף מדובר? (ל"ת)
    יע 08/2023/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור