משפט

לנסוע בכביש 6 בחינם ובלי קנסות? השיטה המתוחכמת נחשפת

נהגים נתפסו בתקופה האחרונה כאשר במכוניותיהם הורכב מנגנון מיוחד שאפשר לשלוט עליו בשלט רחוק כדי להעלים את לוחית הזיהוי ולהעלים בכך את מספר הרישוי. במשטרה מסבירים מה יכול לקרות במצב כזה
מערכת ice |  1
כביש 6 (צילום פרטי עריכה אייס)
לא מעט נהגים נתפסו בתקופה האחרונה כאשר במכוניותיהם הורכב מנגנון מיוחד שאפשר לשלוט עליו בשלט רחוק כדי להעלים את לוחית הזיהוי ולהעלים בכך את מספר הרישוי.
אז למי זה יכול לעזור? אם תעלו לכביש 6 ותשתמשו במכשיר כזה, תוכלו לפברק לוחית זיהוי ובכך לחמוק מתשלום עבור האגרה שבשימוש בכביש. כמו כן, אם תבצעו עבירות תנועה או תחרגו מהמהירות, לא ניתן יהיה לעלות עליכם.
למאקו, הסביר קצין משטרה בכיר כי: "מדובר בעבירה חמורה מאוד של הונאה שאותם נהגים מבצעים כדי שלא יתפסו אותם מבצעים עבירות תנועה או נוסעים בכביש 6 ולא רוצים שיחייבו אותם בתשלום. מתברר שלא רק אזרחים מן השורה משתמשים במכשיר לקיפול הלוחית אלא גם עבריינים שנוסעים לפגישות או בדרך לחיסול או פגיעה בעבריין יריב כדי שלא נוכל לאתר אותם".
בנוסף הסביר אותו הקצין כי: "מעבר לזה שמדובר בעבירה פלילית, הנהגים מבצעים עבירות חמורות ומסכנות חיים, "אנחנו מטפלים בחומרה רבה באותם נהגים ובמידת הצורך גם נחרים כלי רכב כדי להילחם בתופעה הזו".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    גם המשטרה עצמה עושה שימוש
    חיים 08/2023/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה למשטרה להלין על אחראים כאשר היא בעצמה עושה שימוש בלוחיות מתקפלות אשר בצידן האחד מספר אזרחי תמים ובצידן השני מספר רישוי משטרתי. והשוטרים עושים שימוש בזה, בין היתר, כדי לא לקבל דוחות על חניה במקומות אסורים. ברגיל הם נוסעים עם הלוחית האזרחית אך כאשר נדרשים למצוא חניה ואין חניה חוקית ללא תשלום בסביבה הופכים את הלוחית לצדה המשטרתי וכך הם פותרים לעצמם את הבעיה.
    סגור