משפט

"אייל גולן כמו אבא שלו, סרסר בי": תמלילי החקירות נחשפים

ההקלטות מחדר החקירות נחשפות לראשונה.  ט'. "אני לא אוותר, גם אייל יקבל על זה כתב אישום. עבר עשור והתבגרתי, נהייתי אישה והיום אני גם אמא, אז גם מהמקום הזה קיבלתי את האומץ לפתוח הכול על השולחן", הזמר טוען: "הייתה דינמיקה של סקס בחדר"
מערכת ice | 
אייל גולן (צילום פלאש 90/ אריה לייב אברמס)
ההקלטות שמוציאות את אייל גולן באור לא חיובי בכלל? בחודש מאי האחרון, הפרקליטות הודיעה כי תסגור את החקירה מחודשת בפרשת 'משחקי חברה 'נגד הזמר ונגד 10 חשודים נוספים במעשים החמורים, עקב היעדר ראיות מספיקות.
בשנה שעברה כזכור, המתלוננות נ' ו-ט' ביקשו לפתוח מחדש את החקירה, כאשר שתי המתלוננות, אמרו שהן לא תוחקרו ב-2013 על מקרים נוספים ושהיו מעורבים שלא זומנו לחקירה בעת פתיחת התיק. אתמול (שני), פורסם לראשונה ב"המהדורה המרכזית" תמלול מצמרר מתוך חדר החקירות בחקירה המחודשת נגד הזמר, על פי מיכל פעילן.

בין התמלילים ניתן היה לשמוע: "אייל גולן סרסר בי בדיוק כמו אבא שלו, ואבא שלו קיבל על זה כתב אישום", סיפרה ט'. "אני לא אוותר, גם אייל יקבל על זה כתב אישום. עבר עשור והתבגרתי, נהייתי אישה והיום אני גם אמא, אז גם מהמקום הזה קיבלתי את האומץ לפתוח הכול על השולחן".
בחקירה הזמר נשאל: "האם אתה מבין שמתוקף היותך 'אייל גולן',יש לכך השפעה על נערות צעירות לבצע אקטים מיניים שהן לא רוצות לעשות והן עושות כדי לרצות אותך?", על כך נענה "לא מסכים", על ידי גולן, שהסביר: "נ' אמרה לא, אז היא יודעת לסרב. אם אני כביכול אומר לעשות והיא לא עושה אז היא יכולה לסרב. גולן טען שמעולם לא אמר לבנות להיות עם המכרים שלו או "לפנק אותם". ט' טענה כי הוא משקר בדבריו.
החוקרת שאלה את אחד המעורבים: "בחקירתך סיפרת כשכאשר הגעת לסוויטה, אייל הציג אותך למתלוננות ואמר להן 'זה חבר שלי א', ואם אתן אוהבות אותי, תאהבו אותו', בעקבות המשפט הזה שאתה סיפרת עליו בחקירה, הבנות הבינו שהן צריכות להיות איתך כדי לרצות את אייל". א' הכחיש את המיוחס לו: "זה לא נכון, אייל פרגן לי ברמה חברית".
גולן עומת עם כך שבדבריו הוא אילץ את המתלוננות לשכב עם א': "אני לא מבין איזו תפיסת עולם זו שאם אני אומר שזה חבר שלי הן צריכות לספק אותו, הן ישבו ודיברו עם א'. הייתה דינמיקה של סקס בחדר. זה לא שאמרתי להן 'זה חבר שלי לכו'".
בני פרץ, אמרגנו של גולן נשאל: "למה התחייבת לשלם 250,000 שקל לבחורה בתמורה לכך שלא תתלונן עלייך ולא תדרוש ממך דבר, אם אתה טוען שלא פגעת בה מינית?". על כך פרץ השיב: "אשתי לחצה עליי ולא רצתה שאני אגרר לדיונים משפטיים, וגם פחדתי שזה יפגע בתדמית שלי בתקשורת, זה מקצוע בוגדני כזה. אומנים הם אנשים שלא מכירים טוב, אנשים שמגיעים לפסגה ואז שוכחים שהיית איתם".
לאור העובדה שהתיק נסגר, מתקיימת במקביל גם תביעה אזרחית כנגד גולן ומקורבים לו המעורבים בפרשה. "במסגרת ההליך האזרחי אנחנו נביא לפני בית המשפט את כל מה שהמשטרה לא הצליחה לעשות בחקירה הרשלנית ובכל הטיוחים שנעשו במהלכה", סיפר עו"ד יוספי מזר, שמייצג את ט'. "ההליך האזרחי הזה ידרוש מכל מי שהיה מעורב בהפיכת מרשתי לשפחת מין והעברה מיד אל יד, לתת הסברים". ט' המשיכה לטעון: "אני לא אוותר, אני אלחם עד הסוף. עד שאני אדע שהמעגל שלי נסגר. זה מה שצריך להיסגר פה, המעגל והפצעים שלי, לא שום דבר אחר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה