משפט

נכסים פרטיים בתאילנד וטורקיה: אישומים חמורים נגד בעלי אבנון

בית המשפט מינה נציג לבדיקת התנהלות החברות בקבוצה הביטחונית אבנון, לפני הגשת הבקשה לעיכוב הליכים
מערכת ice |  1
חוף בתאילנד (צילום shutterstock)

חשד להברחת נכסים והסתרתם בקבוצת הביטחון אבנון: לפי דיווח ב"כלכליסט" בית המשפט המחוזי במרכז מינה נציג לבדיקת ההתנהלות בחברה לפני הגשת הבקשה לעיכוב הליכים. לטענת עובדים ונושים של החברה, בעלי הקבוצה תומר אבנון הבריח נכסים והסתיר אותם.

עו"ד אופיר רונן שמייצג קבוצה של 35 עובדים לשעבר בחברה אמר במהלך הדיון: "אנחנו יודעים שבכספים של חברת תאר נעשה שימוש לרעה ונקנו נכסים פרטיים בתאילנד של בעל השליטה מכסף של החברה, אנחנו חושדים בחברה ובתומר אבנון משום שאנחנו יודעים שיש לו נכסים ורכוש רב בחו"ל".
עד ההחלטה קיבלה קבוצה אבנון צו עיכוב הליכים למשך 90 יום וביטול העיקולים על נכסיה של הקבוצה ונכסיו של תומר אבנון. צו עיכוב היציאה שלו מהארץ יבוטל בתמורה להמצאת ערבויות, אולם צו איסור פעולות על נכסי החברות ואבנון יישאר על כנו והוא יצטרך להגיש תוך שבוע דו"ח מפורט על מלוא נכסיו והתחייבויותיו.
 


קבוצת אבנון הוקמה בשנת 1949 וכוללת עשר חברות העוסקות בביטחון, כטב"מים, פתרונות אינטגרציה לגופי ממשל וצבאות באפריקה, אירופה, אסיה ועוד. בשל האינפלציה בעולם והעלאת הריבית היא נתקלה לקשיים. כמו כן, מספר חברות נקלעו גם הן לקשיים כלכליים שלא מאפשרים להן להמשיך את פעילותן במתכונת הנוכחית.

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    החברה הוקמה ב 1949? (ל"ת)
    ממש לא 07/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור