משפט

מחריד: עובד ניקיון ממזרח ירושלים ביצע מעשים מגונים בקטין

על פי החשד,  החשוד (בן 29, ממחנה הפליטים שועפאט) הוביל באמתלה כלשהי את הקטין אל חדר צדדי ושם ביצע כלפיו מעשים מגונים. הקורבן הצליח למלט נפשו ודיווח על המעשים להוריו, תוך שהחשוד במעשה עזב את המתחם
מערכת ice | 
משטרת ישראל (צילום shutterstock)
בימים האחרונים בשעת ערב, התקבל דיווח על חשד לביצוע מעשים מגונים כלפי קטין שגילו מתחת ל-14 שנים. שוטרי תחנת מוריה של מחוז ירושלים שהוזעקו אל מתחם תרבות בדרום העיר, החלו בפעולות לאיתורו של החשוד במעשה ונפתחה חקירה.
על פי החשד, במהלך אותו ערב הוביל החשוד (בן 29, ממחנה הפליטים שועפאט) באמתלה כלשהי את הקטין אל חדר צדדי ושם ביצע כלפיו מעשים מגונים. הקורבן הצליח למלט נפשו ודיווח על המעשים להוריו, תוך שהחשוד במעשה עזב את המתחם. 
בסריקות ובסיוע קצין הביטחון של המקום, נודעה זהותו של החשוד ואמש (חמישי) בשעות הבוקר הוא אותר והועבר לחקירה בתחנת מוריה. הבוקר יובא החשוד בפני בימ"ש, שם תבקש המשטרה להאריך את מעצרו לטובת המשך פעולות החקירה הנדרשות בעניינו.
לנושא פלילי אחר, משטרת ישראל התירה אתמול (חמישי) לפרסום כי עצרה ביום רביעי במסגרת חקירת "העוקץ הרוסי", קטין תושב פ"ת בחשד שהונה ועקץ אזרחים מבוגרים. על פי הודעת המשטרה, חוקרי היחידה ללוחמה בפשיעה בתחנת המשטרה בנתניה פתחו בחקירה עם קבלת תלונה מאזרח מבוגר שטען כי גרמו לו לקחת הלוואה על סך עשרות אלפי שקלים ולהעביר את הכסף לחשבון אחר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה