משפט

המפכ"ל לשעבר אלשיך מטיל פצצה: "ציפינו שנתניהו יתפטר"

אלשיך בהתבטאות חריגה: "כשהוגשו האישומים, זו הייתה הציפייה. אף אחד לא יכול היה לנחש שיבחר להילחם מתוך המערכת". הליכוד בתגובה: "הודאתו של אלשיך מחייבת פתיחה בחקירה נגדו ונגד והשותפים לתפירת התיקים, כדי לחשוף את המניעים שעמדו מאחורי הגשת כתב האישום"
דוד זולדן |  1
רוני אלשיך (צילום פלאש 90)
המפכ"ל לשעבר רוני אלשיך התייחס הבוקר למשפט נתניהו ואמר: "כשהוגשו האישומים נגדו הציפייה הייתה שיתפטר מתפקידו". בריאיון לגלי צה"ל נימק ואמר כי "אף אחד לא יכול היה לנחש שראש הממשלה לא יתפטר ויבחר להילחם מתוך המערכת. אני מכוון את זה למפלגה שנלחמת ולא מבינה שהיא צריכה להגיד ש'לטובת המדינה אנחנו מעמידים איש אחר בראשנו".
אלשיך ציין עוד כי: "כולנו לקחנו בחשבון מה שהוא אמר על אולמרט. לא הייתה שום תכנית להדיח ראש ממשלה מכהן, אף אחד לא צפה מה יכול לקרות כתוצאה מהגשת כתב אישום על פי פרוצדורה חוקית לחלוטין".
עוד אמר אלשיך על משפט נתניהו: "זה קצת מניפולטיבי. אף אחד לא אמר לפרקליטות 'אין פה תיק'. אני שמעתי רק את ההדלפה".
השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר הגיב לדברי אלשיך ותקף: "אלשיך מודה היום בקולו שניסה לבצע הפיכה שלטונית באמצעות חקירות וכתב אישום. לא אכפת לו מהדמוקרטיה, לא אכפת לו מהחוק, וכל מה שרצה זה רק להדיח ראש ממשלה מכהן שנבחר בבחירות דמוקרטיות, באמצעים לא דמוקרטיים. לא פלא שהם פוחדים כל כך מהרפורמה המשפטית שתיקח את הכוח מהאוליגרכיה ותחזיר אותו סוף סוף לעם".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אלשיך בע"ה מאחורי סורג ובריח
    סימה 06/2023/28
    הגב לתגובה זו
    3 0
    בושה
    סגור