משפט

כוכב שנות ה-70 בדרך לכלא: 30 שנה עד מאסר עולם

לאחר שבמשפט הקודם חבר המושבעים שדן בתיק האונס של של כוכב שנות ה-70 לשעבר, דני מסטרסון, לא הצליח להגיע להחלטה והשופט פסק על ביטול המשפט, כעת הוא הורשע בשני סעיפי אונס של נשים בין 2001 ל-2003 ועומד בפני מאוסר ממושך
מערכת ice | 
דני מסטרסון (צילום ויקיפדיה)
לפני כמעט שנה, השופט הכריז על ביטול המשפט בתיק האונס של דני מסטרסון מכיוון שחבר המושבעים לא הצליח להגיע להחלטה אם כוכב שנות ה-70 לשעבר חף מפשע או אשם. מסטרסון בן ה-46 הואשם בשלוש עבירות של אונס בכפייה על תקריות שהתרחשו בין 2001 ל-2003, בהן היו מעורבות שלוש נשים.
הלילה (אור לחמישי) הוא הורשע בשני הסעיפים של אינוס שכן הוכחו והוא עומד עתה בפני מאסר ממושך של 30 שנה ועד מאסר עולם. במהלך המשפט הוצגו עדויות קשות מאוד על אונס אלים שלו שהותיר את חבר המושבעים מזועזע.
במהלך המשפט שנמשך חמישה שבועות, מושבעים שמעו עדויות כולל אחת המתלוננות שאמרה שהיא חשבה שהיא "הולכת למות" כאשר טענה שכוכב שנות ה-70 לשעבר חזק ואנס אותה באפריל 2003.
למרות שסיינטולוגיה לא הייתה נאשמת במשפט, הקורבנות – שהיו חלק מהכנסייה בזמן התקריות – העידו על הפחד והניכור שחשו כאשר דיווחו על מעשיו של השחקן וזאת בגלל שהוא חבר בולט בכנסייה.
אחת הנשים, ג'ן ב', העידה כשניסתה לדווח על מסטרסון לחברי כנסייה אחרים, נאמר לה "להפסיק להאשים" אותו כי לפי סיינטולוגיה, "אתה אף פעם לא יכול להיות קורבן. שום דבר לא קורה לך בלי שזו אשמתך".
ג'ן ב' גם העידה שהיא הייתה מחוץ להכרה והתעוררה כשמסטרסון מעליה וחודר לתוכה. היא אמרה שניסתה לדחוף את השחקן, אבל הוא משך לה בשיער. בשלב מסוים מסטרסון שם את ידו על גרונה והחל לחנוק אותה. "חשבתי שהוא הולך להרוג אותי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה