משפט

מיכאלי טוענת לכפיות טובה מצד גלנט: "לא אכפת לו"

אחרי ביטול חוק ההתנתקות נדמה שצפון השומרון מתעורר לחיים חדשים ובאופוזיציה מודאגים ויש את מיכאלי שמפנה אצבע מאשימה דווקא לשר הביטחון גלנט: "הוכיח היום שלא אכפת לו מרוב העם וממאות האלפים שתמכו בו אחרי ש"פוטר"
דוד זולדן |  3
מרב מיכאלי (צילום פלאש 90/ תומר נויברג)
יו"ר מפלגת העבודה מרב מיכאלי, מפנה אצבע מאשימה לשר הביטחון גלנט, אחרי שבמהלך הלילה הוקמה ישיבת חומש מחדש על אדמות מדינה כהמשך ישיר לביטול חוק ההתנתקות. 
מיכאלי זועמת: "המתנה שנתן שר הביטחון גלנט במתן כרטיס V.I.P למתנחלים הסהרוריים מחומש והגחמות ההרסניות שלהם, באה על חשבון ביטחון ישראל, עתידה והדמוקרטיה שלה. זה סדר העדיפויות של הממשלה הזאת".
מיכאלי ציינה עוד כי: "גלנט הוכיח היום שלא אכפת לו מרוב העם וממאות האלפים שתמכו בו אחרי ש"פוטר", הוא דואג למתנחלים האנרכיסטים ולאינטרסים של נתניהו".
ראש המועצה האזורית גוש עציון ויו"ר מועצת יש"ע, שלמה נאמן, הגיב בסיפוק: "בוקר היסטורי ומרגש עבור כל עם ישראל. לאחר כמעט 18 שנה מפשע הגירוש הנורא, זכו הבוקר סוף סוף תלמידי הישיבה לברך את ברכת מציב גבול אלמנה הנכספת. אנחנו מודים לשר הביטחון יואב גלנט על עמידתו האיתנה בצד הצדק, לראש מועצת שומרון יוסי דגן על שפעל ללא הפסקה במשך כל השנים ומברכים את תלמידי הישיבה, רבניה והציבור הגדול הנלחם כבר 16 שנה על המשך הנוכחות יהודית בצפון השומרון".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    בחורה מטורללת
    סימה 05/2023/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מתי המפלגה שלה תעיף אותה. כישלון
    סגור
  • 2.
    זאת נשרטה סופית הא?
    אני 05/2023/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ראתה הפגנות גדולות נגד שינויי הממשלה במערכת המשפט והחליטה כבר שכל המפגינים וכל העם בעמדותיה בכל התחומים, השנאה שלך לתושבי יוש נשארה בלי קונים, כל היום כיבוש וקשקוש
    סגור
  • 1.
    את מי מיכאלי מייצגת ? בקושי את עצמה כלומנקית פקוקה (ל"ת)
    דן 05/2023/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור