משפט

הבייביסיטרית מואשמת באונס בן 13: "קח את זה כמו גבר"

שרלין קורנגאי, בייביסיטרית בת 41 מטקסס, ציוותה על הנער בן ה-13 לסבול את ההתעללות הנוראית "כמו גבר" ואיימה לחתוך את איבר מינו
מערכת ice | 
שרלין קורנגאי (צילום GoFundMe)
המשטרה מחפשת אחר בייביסיטרית בטקסס שהואשמה באונס נער בן 13 - כאשר בנה ישן בקרבת מקום. הבייביסיטרית ציוותה על הקורבן לסבול את ההתעללות הנוראית "כמו גבר" ואיימה לחתוך את איבר מינו.
האירוע התרחש ביולי 2021, אך שרלין קורנגאי בת ה-41 הואשמה רק השבוע בתקיפה מינית חמורה של קטין. תצהיר סביר שהושג על ידי תחנת ABC 13 מצביע על כך שהנער שיתף מטפל במרץ 2022 בחוויה הטראומטית שעבר.
הנער סיפר שהוא היה תחת השגחת הבייביסיטרית ב-11 ביולי 2021, כאשר הורתה לו ללבוש חזייה, שמלה ונעלי עקב לאחר שיצא מהמקלחת. הנער טען כי היא פשטה את הבגדים וקיימה איתו יחסי מין בחדר השינה של בנה בזמן שישן.
התוקפת מרחה לכאורה קרם על איבר מינו וביצעה בו מין אוראלי, לפי מסמכי בית המשפט. במהלך ראיון משפטי בשנה שעברה, טען הילד שכשביקש מקורנגאי להפסיק, היא ענתה לו באכזריות: "שתוק וקח את זה כמו גבר".
לאחר שאמר לתוקפת להפסיק בפעם השנייה כשהיא מבצעת בו אקט מיני באמבטיה, הוא אמר שסוף סוף נענתה. אבל קורנגאי אז החזיקה לכאורה סכין, כיוונה לאיבר מינו של הנער ואיימה לחתוך אותו אם יספר למישהו על מה שקרה.
תוך התעלמות מהאיום, הצעיר סיפר לאביו על התקיפה לכאורה. אביו אמר לרשויות שכשבנו סיפר לו על ההתעללות המזעזעת, הוא בתחילה "לא האמין", אך השתכנע לאחר שבן ה-13 חשף פרטים גרפיים מהמפגש.
הבייביסטרית ריצתה בעבר עונש בגין הרשעה בהחזקת מתאמפטמין. הרישומים הפליליים שלה כוללים גם גניבה והונאת ביטוח.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה