משפט

פרשת הרצח במלון בת"א נגמרת - זה גזר הדין שקיבלו הרוצחים

לאחר כשלוש שנים אחרי הרצח, אמש בית המשפט גוזר את דינם של שני רוצחים שירו למוות באדם במלון בתל אביב. שני הצעירים יכלאו מעל ל-20 שנה כל אחד בעקבות המעשה
מערכת ice | 
זירת רצח-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
לפני כשלוש שנים שני גברים רצחו גבר שלישי באמבטיה בחדר המלון ששכר בנרצח בתל אביב, ליד הירקון. אמש התקבל כזר הדין בעניינם, במסגרת הסדר טיעון, שהטיל על השניים מעל ל-20 שנות מאסר לכל אחד. 
האירוע התרחש באפריל 2020, במסגרתו הנאשמים נוריאל חאג'ני (26) ויעקב רובין (20) הגיעו למלון "בראון ביץ' האוס" בתל אביב כדי להיפגש עם מיכאל מילר, עמו היו מסוכסכים בגלל חוב כספי. השניים הגיעו לחדר מצוידים באקדחים, מכשירי טלפון וחבלים. עם הגעתם למלון הם לוו לחדר על ידי מילר, שם הם דרשו ממנו להיכנס לאמבטיה וירו בו.
במקום נכחו עוד שני מכרים של מילר, אשר הנאשמים קשרו בחבלים וכיוונו אליהם את האקדחים. לפני שיצאו מהחדר ירו שוב במילר כדי לוודא הריגה ולקחו מהמקום את המכשירים הניידים של הנוכחים, אותם הם זרקו לירקון לאחר מכן.
המקרה פוענח על ידי משטרת מחוז תל אביב לאחר שהמכשירים הניידים חולצו מהמים. שני הנאשמים הורשעו בתיק ובמסגרת הסדר טיעון, שמנע מתן עדות של הנוכחים בזמן הרצח, נגזרו על חאג'ני 23 שנות מאס ועל רובין 26 וחצי שנות מאסר. המשפחה של הנרצח דווחה על גזר הדין וקיבלה אותו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה