משפט

רצחה את החברה הכי טובה שלה תמורת 9 מיליון דולר

מזעזע: דנאלי ברמר, בת 22 מאלסקה, הודתה שרצחה את החברה הכי טובה שלה, סינתיה הופמן בת ה-19, לאחר שגבר שהתחזה למיליונר, איתו התכתבה איתו ברשת, הציע לשלם לה 9 מיליון דולר אם תשלח לו תמונות וסרטונים שמתעדים את הפשע המחריד
מערכת ice |  3
הנרצחת, סינתיה הופמן (צילום פייסבוק)
דנאלי ברמר בת ה-22 מאלסקה הודתה שרצחה את החברה הכי טובה שלה, לאחר שגבר זר שהתכתבה איתו ברשת הציע לשלם לה 9 מיליון דולר אם תשלח לו תמונות וסרטונים שמתעדים את הפשע המחריד.
ברמר הודתה באשמה ברצח מדרגה ראשונה של סינתיה הופמן בת ה-19, כך נמסר ממחלקת החוק של אלסקה. ברמר הייתה בת 18 כשהיא ושני בני נוער נוספים התכתבו עם גבר באינטרנט שהתחזה למיליונר ושכנע אותם לתקוף מינית ולרצוח את הופמן.
ממסמכי בית המשפט עולה כי דרין שילמילר, אז בן 21, התחזה ברשת למיליונר בשם "טיילר" בפני בני הנוער. שילמילר הציע 9 מיליון דולר עבור "אונס ורצח של מישהו באלסקה" - ואמר לבני הנוער לשלוח לו תמונות וסרטונים של הפשע הנורא המתרחש.
ברמר ושני שותפיה, לכאורה, ביצעו את המתקפה המתוכננת ב-2 ביוני 2019, כשהם פיתו את הופמן למפלי Thunderbird בצ'וגיאק, במסווה של טיול ידידותי. הופמן החשיבה את ברמר לחברה הכי טובה שלה, על פי מסמכי בית המשפט.
בני הנוער קשרו את הופמן, הדביקו את ידיה, רגליה ופיה - לפני שירו ​​בה בחלק האחורי של ראשה עם אקדח 9 מ"מ. הקבוצה שלחה סרטונים ותמונות סנאפצ'ט רבים לשילמילר "בהנחייתו לאורך כל האירוע", לפני שדחפה את גופתו של הופמן לנהר אקלוטנה, מסרו הרשויות.
בני הנוער ניסו לשרוף את גופתה של הופמן לפני ששלחו למשפחתה הודעת טקסט. גזר הדין של ברמר נקבע ל-22 באוגוסט. היא צפויה ל-30 עד 99 שנות מאסר.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    כולם רוצים שתהיה פה אמריקה, אותו החלום
    אמריקה 02/2023/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עם מטומטם עם נשק זמין
    סגור
  • 2.
    אחיה של שרה נתניהו:
    מתאים למצב כאן 02/2023/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    "מי שרוצה דמוקרטיה - שייסע לארהב" ריאיון עם חגי בן ארצי, כאן ב' 17/2/23
    סגור
  • 1.
    דור הגולדיגריות. היזהרו בנים, תראו מה הן עושות לחברוצ
    מירב קסטנר מהרכבות 02/2023/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הכי טובות שלהןת
    סגור