משפט

חשד: סוהר העביר טלפונים סלולריים לאסיר ביטחוני

היחידה הארצית לחקירות סוהרים (יאח"ס) בלהב 433 עיכבה לחקירה סוהר מכלא רמון בחשד לעבירות טוהר המידות כאשר עפ"י החשד, הסוהר העביר טלפונים סלולריים לאסיר עולם בטחוני השוהה באגף הפרדה בבית הכלא
מערכת ice | 
להב 433 (צילום פלאש 90)
היחידה הארצית לחקירות סוהרים (יאח"ס) בלהב 433 פתחה לפני כ-3 שבועות בחקירה עם קבלת מידע בחשד לעבירות טוהר המידות של סוהר בכלא רמון. מהחקירה עד כה עולה החשד כי הסוהר העביר טלפונים סלולריים לאסיר ביטחוני באגף הפרדה בו הוא עובד בבית הכלא, בתמורה לקבלת שוחד כספי מאחיו של האסיר הביטחוני.
היום (שלישי), שוטרי יאח"ס בלהב 433 עיכבו את החשוד בשנות ה-30 לחייו מאופקים והוא נחקר בשעה זו במשרדי היחידה. אמש (שני), כ-30 חשודים נעצרו בחשד לניהול קרטל והטיית מכרזים של קבלנים בפרויקטים ומכרזי בינוי ואחזקה של משרד הביטחון, בהיקף של כמיליארד שקלים. לפי החשד, בפרשה היה מעורב ארגון הפשיעה אבו לטיף מהצפון. שוטרי היחידה הארצית למאבק בפשיעה הכלכלית (יאל"כ) בלהב 433, והממונה על הביטחון במערכת הביטחון (מלמ"ב), ניהלו בשנה האחרונה חקירה סמויה שהפכה כעת לגלויה. בשבוע שעבר נערכה פשיטת ענק נגד אנשי אבו לטיף, אך איש מראשי הארגון לא נעצר.
מהחקירה עלה כי לאחד הקבלנים החשודים בפרשה, יש קשר עסקי עם ארגון אבו לטיף. בחקירה נחשדים קבלנים, עו"ד, בעלי חברות, עובדים ומשרתים באגף ההנדסה והבינוי במשרד הביטחון, בעבירות של לקיחת שוחד, מתן שוחד, מרמה והפרת אמונים, קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, קשירת קשר לפשע, רישום כוזב במסמכי תאגיד, עבירות על פי חוק איסור הלבנת הון, עבירות על פי חוק התחרות ועבירות על פי פקודת מס הכנסה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה