משפט

טרה הסתבכה בענק? זה השינוי הקיצוני שעתיד לקרות לחלב

עתירה נגד טרה יוצאת נגד הפרות המחייכות על האריזה: "מצג מסולף, חוסר שקיפות, הטעיה צרכנית, רשלנות!! על חשבון מי הבדיחה העצובה הזאת??"
מערכת ice |  4
חלב טרה (צילום יונתן זינדל פלאש 90)
האם בקרוב הפרות המחייכות המוכרות ביותר על קרטוני החלב ייעלמו? חוות החופש הגישה עתירה נגד האריזות החדשות של מוצרי "טרה", המציגות פרות מחוייכות, מנשנשות פרח טרי וטוענות בחיוך שהן "נטולות דאגות" לכאורה.
"מצג מסולף, חוסר שקיפות, הטעיה צרכנית, רשלנות!! על חשבון מי הבדיחה העצובה הזאת??", תוהה עדית רומנו, המייסדת השותפה של חוות החופש, חברה לתועלת הציבור המפעילה מקלט לשיקום והצלה של בעלי חיים שניצלו מתעשיית המזון במכתב שנשלח.

בשבוע שעבר שלחו מייסדות החווה, באמצעות עו"ד אמנון קרן מהקליניקה לצדק סביבתי והגנה על זכויות בעלי חיים, מכתב רשמי לטרה, בדרישה להוריד את התמונות המטעות על גבי מוצריהן, ובמקביל פתחו בעצומה, הקוראת לציבור הרחב להצטרף אליהן בפנייה, וזאת על מנת ליצור לחץ ציבורי שישפיע על השינוי המתבקש. 
עוד צוין: "... השפה העיצובית הנקייה והפסטורלית אינה רק גימיק, אלא מהווה מסר פרסומי הפונה לציבור הרחב לפיו מדובר במוצרים המופקים מ"פרות מאושרות" או "נטולות דאגות". מצגים שיווקיים אלה מנותקים ממציאות חייהן הפרות שמגופן הופק המוצר..."
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    מאבק מבורך
    תומר אמסלם 02/2023/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מאבק מבורך, נמאס לכל ההזיה הזאת של בעלי חיים מחייכים על מה שברור פוגע בהם
    סגור
  • 3.
    רפתות ולולים =גיהנום
    ג.ע 02/2023/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מספיק כבר עם השטיפות מח לציבור, כאילו חלב זה בריא ופרות מחייכות ושמחות. תעשיית הבשר וחלב זה סדיזם והתעללות בבעלי חיים חסרי ישע!
    סגור
  • 2.
    חטא על פשע!
    אורנה ב. 02/2023/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    עד כמה בצע הכסף והשיווק מעוור את יצרני החלב? הם מוסיפים חטא על הפשע הנוראי שעושים לבעלי החיים בתעשיה שסובלים מרגע לידתם ועד שחיטתם. לא כל הציבור מודע לסבל הנורא של בעחי החיים ובתמימות הם יכולים לחשוב שפרה ברפת חיה חיים נפלאים ושמחה לתת את החלב שלה - מה שבמציאות הוא ההיפך הגמור. יש פה הטעיה צינית בתוויות האלה וחייבים להסיר אותן מייד!
    סגור
  • 1.
    ומה עם התרנגולת המחייכת על מאמא עוף? (ל"ת)
    מישי 02/2023/12
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור