משפט

רשות המסים, המשטרה וביטוח לאומי במבצע ענק: זו העיר שהסתבכה

החל משעות הבוקר המוקדמות הובילו שוטרי תחנת לוד ,לוחמי מג"ב ביחד עם מתפ"א , מע״מ, רשות המיסים, הוצאה לפועל, פרקליטות אזרחית, משרד התחבורה, כב״ה,משרד העבודה והכלכלה, ביטוח לאומי, יחידת החילוט ויחידת הפיצוי הוטרינרי העירוני פעילות אכיפה כלכלית נגד שישה בתי עסק במתחם בעיר
מערכת ice |  3
רשות המסים יוצאת למלחמה (צילום shutterstock)
המשטרה יחד עם רשויות אכיפה נוספות בצעה אתמול (חמישי) אכיפה יזומה בבתי עסק בלוד ולצד חשיפת עבירות מס, בטיחות, רישוי ותעבורה מצאה במקום מגוון בע"ח המוחזקים בניגוד לחוק ובתת תנאים, לרבות נחשים, כבשים, עגלים ועוד.
במסגרת האסטרטגיה ההתקפית של מחוז מרכז נגד מחוללי פשיעה בחברה הערבית משטרת ישראל יחד עם גורמי אכיפה אזרחיים משלבים זרועות אכיפה על מנת למקסם ולייעל היכולות מול מחוללי פשיעה .

בתוך כך, אתמול החל משעות הבוקר המוקדמות הובילו שוטרי תחנת לוד ,לוחמי מג"ב ביחד עם מתפ"א , מע״מ, רשות המיסים,הוצל״פ,פרקליטות אזרחית, משרד התחבורה, כב״ה,משרד העבודה והכלכלה, ביטוח לאומי, יחידת החילוט ויחידת הפיצוי הוטרינרי העירוני פעילות אכיפה כלכלית נגד שישה בתי עסק במתחם בעיר.
במהלך הפעילות ובשל החשד לעבירות שונות עוקלו 2 רכבים, נמצאו ליקויים טכניים תוך הפרת חוק המזומן, הפרת חוק הבטיחות ובניהול ספרי העסק ,ניתנו דוחות משטרה ופיקוח בסך עשרות אלפי שקלים ,נמצאו נחשים המוחזקים ללא היתר וכן בעלי חיים כגון עגלים,כבשים וכלבים המוחזקים בתתי תנאים.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    נחשים?
    י 02/2023/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם זה לא טעות כתיב בכתבה - מעניין מאוד מה היה תפקידם בשרשרת המזון. מקווה מאוד שבשר שלהם לא הגיעה לסופרים
    סגור
  • 2.
    כל הכבוד
    דן 02/2023/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    זה מה שקורה כשהגופים עובדים ביחד, ולא האחד נגד השני, או מגלגלים את האחריות האחד אל השני. שאו ברכה, והמשיכו כך. לחסל את כל הפשיעה הערבית ואת מחולליה. טרור לכל דבר.
    סגור
  • 1.
    אומנם נזכרתם מאוחר אבל עדיף עכשיו מאשר לעולם לא
    אבי 02/2023/10
    הגב לתגובה זו
    2 0
    נתתם להם לפרוח ולא לשלם מיסים וגנבו את המדינה אילו הייתם עושים זאת לפניי 40 שנה אני לא הייתי משלם כל כך הרבה מס הכנסה אני ושכמותי חוייבנו לשלם מאחר שהגנבים לא שילמו השלב הבא לחלוט את כל רכושם ואם לא מתאים להם הממשל הנוכחי הם מוזמנים לחפש ארץ אחרת צריך למוטט אותם עד היסוד
    סגור