משפט

חברת תחתוני המחזור מסרבת להודות שהם מסרטנים; מגיעה להסדר משפטי

חברה פופולרית המשווקת תחתוני מחזור הגיעה להסדר בבית המשפט ותפצה תובעות בחמש מיליון דולר. עם זאת, היא עדיין מסרבת להודות שישנם כימיקלים מסוכנים במוצריה, שעלולים לגרום לסרטן ובעיות פוריות
מערכת ice |  1
בית משפט (צילום freepik)
ת'ינקס, אחת החברות החלוצות בתחום תחתוני המחזור, מואשמת על ידי לקוחות ברחבי ארה"ב בכך שמוצריה אינם מיוצרים מחומרים טבעיים ויתרה מכך שהם גורמים לבעיות פוריות וסרטן. כעת, לאחר שספגה תביעה ייצוגית, החברה ממשיכה להכחיש את הטענות אך מגיע להסדר פשרה. 
החששות של הלקוחות התממשו לאחר שכמה מהן שלחו את המוצרים לבדיקות מעבדה פרטיות. במסגרתן גילו שלמוצרים יש שאריות של כימיקלים מסוכנים, אשר עלולים לפגוע בפוריות, לגרום לסרטן ולשלל בעיות רפואיות חמורות נוספות. לאחר הכחשות מתמשכות מצד החברה, הוגשה תביעה ייצוגית שאושרה על ידי בית המשפט בניו יורק ועדיין החברה נשארה בשלה.
כעת, כאמור החברה הגיעה להסדר מול התובעות, במסגרתו החברה תשלם לתובעות 5 מיליון דולר. עם זאת, עדיין מבחינת החברה אין לראות בהסדר בהודאה בטענות התובעות והיא ממשיכה לייצר ולשווק את המוצרים שלה ללא מפריע וללא גילוי נאות. כמו כן, הגעה להסדר זה משמע כי בית המשפט סובר שהחברה לקתה באופן השיווק שלה ולא בכך שהכניסה חומר מסוכן למוצר.
יש לציין כי המוצר לא משווק באופן רשמי בישראל, אך הוא כן ניתן להזמנה וייבוא פרטי על ידי המעוניינות. מטרת המוצר היא לאפשר חיסכון בכסף ותקופת ווסת נעימה יותר, וזאת באמצעות תחתון שסופג את הדם ולא מאפשר זליגה. כמו כן, נזכיר שבארץ ובעולם ישנן חברות נוספות מאותו אופי שמייצרות מוצרים מתחרים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    איפה העיברית?
    אזרח מודאג 01/2023/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עיתונאי יקר, חמש מיליון דולר? חמש?
    סגור