משפט

עומרי חיון ממשיך להסתבך: חטף תביעה שלישית של 250,000 שקל

גם כוכבת 'אהבה חדשה' של רשת 13 מצטרפת לגל התביעות נגד הבלוגר בשל פרסום שקרי לכאורה נגד דנה בן ארי
מערכת ice |  3
עומרי חיון (צילום בני בכר)
המכות לא מפסיקות ליפול על כתב הרכילות והבלוגר עומרי חיון. אחרי התביעות מקאזם חליליה כוכב האח הגדול של רשת 13, ליטל סמדג'ה כוכבת הישרדות, מגיעה כעת עוד תביעה והפעם מדנה בן ארי מאהבה חדשה.
בן ארי חשפה לפני כחודשיים את הדכאון ממנו היא סובלת: "מוצאת את עצמי עצובה המון, מדוכאת, לא שמחה בכלום. מוצאת את עצמי בוכה המון, גם כשאין סיבה". חיון פרסם כי היא אושפזה בבית חולים פסיכיאטרי,: "נכנסה לדיכאון קשה מאוד ואושפזה בבית החולים", אבל הדבר מעולם לא קרה ולכן הוא סופג ממנה כעת תביעה בגובה 250 אלף שקל.

בן ארי העבירה לו מכתב התראה בטרם נקיטת הליכים בגין לשון הרע ודיבה, עם דרישה לפצותה ב-250,000 שקלים, הסרת הפרסום והתנצלות שלו על הדברים שפרסום ללא אחיזה במציאות
עומרי חיון מסר: "אני מרגיש את מכבש הלחצים שמופעל נגדי בימים האחרונים ומאז שנכנסתי לתחום לפני 16 שנה, לכל אתרי הרכילות והבידור יש אינטרסים אישיים וכלכליים, כמו קשת 12 ורשת 13 שמציפים אותנו בראליטי ואנחנו מסקרים אותם בחינם. קאזם הגיש מכתב תביעה, ליטל סמדג'ה מהישרדות הגישה תלונה במשטרה ועכשיו דנה מתלוננת על אייטם מלפני שנה כשהייתי בהתקף פסיכוטי. אין שום רגישות כלפי רק שנאת חינם. יש קליקה שהתחברה נגדי ועושה הכל לחסל אותי, הכל בלוף אחד גדול ויש גורמים שעושים הכל למחוק אותי".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    תגובה
    מוטי 01/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מסכן חולה נפש שקרן פתולוגי בחסות פיסבוק
    סגור
  • 1.
    צודקים
    נתי 01/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתה מוציא לשון הרע ומכפיש ומשקר פוגע באנשים בפירסומים שיקריים כל הכתבות שלך זה שקרים עלובים מזל שלא לוקחים אותך ברצינות כבר יודעים שאין מה להתייחס לדימיונות שלך לך תטפל בעצמך
    סגור
  • תגובה
    מוטי 01/2023/11
    הגב לתגובה זו
    2 0
    כל זה בחסות פיסבוק
    סגור