משפט

הדיילת הודתה שהבריחה סמים בטיסה: עשויה לשבת עשרות שנים בכלא

טרזה ל. ווייט, דיילת מדלאס, הודתה בהברחה של 3 קילו פנטניל, אחרי שנתפסה בבדיקה אקראית בשדה התעופה עם הסם מודבק על בטנה. היא עשויה לעמוד בפני עונש מאסר של 20 שנה בכלא
מערכת ice |  1
הקוקאין שנתפס (צילום דוברות המשטרה)
טרז ל. ווייט, בת 41, דיילת מדלאס, הודתה לאחרונה בפני בית המשפט באשמה של סחר בסמים אחר שנתפסה כשהיא מבריחה פנטניל מודבק על בטנה בנמל התעופה הבינלאומי של סן דייגו.
ווייט הודתה שניצלה את ההרשאות שלה כדיילת כדי לעבור את המיון של מינהל אבטחת התחבורה כדי להבריח את הפנטניל. משרד המשפטים אמר כי ווייט הודתה שב-4 באוקטובר 2022 היא לא הייתה בתפקיד וטסה מנמל התעופה הבינלאומי דאלאס/פורט וורת' לנמל התעופה הבינלאומי של סן דייגו.
היא יצאה מהאזור המאובטח של שדה התעופה לאחר שהגיעה, וכשחזרה לתפוס טיסה סדירה לבוסטון, מסצ'וסטס, ווייט ניסתה לעקוף את בדיקת הביטחון הרגילה שאמורים לעבור כשניסתה להתחמק דרך התור של חברי הצוות. למרות שעמדה בתור של הצוות, היא נבחרה באופן רנדומלי לבדיקה, בה גילו השוטרים את החבילה מודבקת על בטנה. על פי משרד המשפטים האמריקאי, נתפסו אצלה 3 קילו של הסם.
דינה של ווייט אמור להיגזר ב-24 במרץ, והיא צפויה לקבל עונש מאסר בפועל של 20 שנה. "סוחרי סמים משתמשים באוויר, ביבשה ובים למען רווח אישי, ומעמידים חיים של אנשים בסכנה", אמרה הסוכנת המיוחדת של DEA, שלי האו. "נמשיך בעבודה הנהדרת עם השותפים שלנו כדי להביא את הסוחרים לדין ולשמור על בטיחות הקהילה שלנו", הוסיפה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    רוצחים לכלא (ל"ת)
    זאביק 12/2022/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור