משפט

שמונה חודשי מאסר למשנה לראש עיריית ת"א לשעבר

המשנה לראש עיריית תל אביב לשעבר, ארנון גלעדי, ייכנס לכלא לשמונה חודשי מאסר בפועל וזאת לאחר שהודה והורשע במסגרת הסדר טיעון בעבירות של מרמה והפרת אמונים
מערכת ice | 
מאסר (צילום freepik, פלאש 90/ יונתן זינדל)
בית המשפט המחוזי מרכז גזר היום (שני) 8 חודשי מאסר בפועל, מאסר על תנאי וקנס בסך 35 אלף שקל על המשנה לראש עיריית תל אביב, ארנון גלעדי, שהודה והורשע במסגרת הסדר טיעון בעבירות של מרמה והפרת אמונים. כמו כן, קבע בית המשפט, בהתאם להסכמת הצדדים בהסדר, כי דבק קלון במעשיו של גלעדי.
בכתב האישום המתוקן שהגישה פרקליטות מיסוי וכלכלה, נאמר כי גלעדי, שכיהן כמשנה לראש עיריית תל אביב, חבר מועצת העיר וחבר הוועדה המקומית לתכנון ובניה, ניצל את תפקידו והשפעתו בעירייה, על מנת להיענות בשנים 2011 ו-2015-2017 לבקשותיהם של ח"כ דוד ביטן ושל עד המדינה בתיק, לקידום ופתרון בעיות בשלושה פרויקטים נדל"ניים בתחום שיפוטה של תל אביב.

כבוד השופטת דנה מרשק-מרום ציינה בגזר הדין, שהיא מקבל את עמדת המדינה וכי: "...בעבירות מן הסוג הנדון, על נקודת המוצא להיות מאסר מאחורי סורג ובריח... ובשנים האחרונות יוצא מפסיקת בית המשפט העליון מסר ברור של החמרה בכל הנוגע לעבירות שחיתות לרבות מי שהורשע בעבירה של מרמת והפרת אמונים".
בשבוע שעבר גזר בית המשפט על נאשם נוסף בפרשה, רענן יוסף, 4 חודשי מאסר בפועל, מאסר על תנאי וקנס בסך 15 אלף שקל, לאחר שהודה והורשע במסגרת הסדר טיעון בעבירות של הלבנת הון. יוסף, שריכז את תקציב מטה הליכוד בבחירות לרשויות המקומיות ב-2013, בהן התמודד ארנון גלעדי בראש רשימת הליכוד, אסף בשמו ומטעמו של גלעדי כספים מגורמים שונים. כספים אלה נועדו, בין היתר, למימון פעילויות שונות שמטרתן טיפוח מעמדו ותדמיתו הציבורית של גלעדי וקידום מועמדותו לקראת הבחירות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה